معاون اجتماعی پلیس خراسان شمالی به شایعه مجروحیت سربازان واکنش نشان داد

معاون اجتماعی پلیس خراسان شمالی به شایعه مجروحیت سربازان بجنوردی در اثر آتش سوزی اتوبوس مسافر بری واکنش نشان داد و گفت: با عوامل انتشار این شایعه برخورد میشود.

معاون اجتماعی پلیس خراسان شمالی به شایعه مجروحیت سربازان واکنش نشان داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرهنگ حیدر اقبالی معاون اجتماعی پلیس استان خراسان شمالی به شایعه مجروحیت سربازان بجنوردی در اثر آتش سوزی اتوبوس مسافر بری واکنش نشان داد و گفت: عوامل انتشار این شایعه مورد شناسایی قرار گرفته اند و به زودی با آنان برخورد می‌شود.

اقبالی با اعلام جزئیات این شایعه اظهار داشت: صبح امروز در حاشیه اعزام مشمولان وظیفه عمومی که با استقبال گرم نیرو‌های انتظامی و خانواده‌های این مشمولان همراه بودکه تعدادی از سود جویان فضای مجازی اقدام به انتشار یک شایعه پیرامون آتش سوزی اتوبوس حامل سربازان وظیفه در حین انتقال آنان به مراکز آموزشی کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه انتشار این خبر موجب نگرانی تعداد زیادی از خانواده‌های مشمولان وظیفه شده بود، افزود: با توجه به حساسیت موضوع و مشخص شدن صحت و سقم این خبر موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان مرکز اطلاع رسانی پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در بررسی‌های بعمل آمده توسط کارشناسان مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی استان مشخص شد که روز گذشته تعدادی از مشمولان وظیفه که برای تعطیلات عید سعید فطر به شهرستان بجنورد مراجعه کرده بودند در حین بازگشت به محل خدمت، اتوبوس مسافربری حامل به دلیل نقص فنی دچار آتش سوزی شده که بلافاصله تمام مسافران بویژه این مشمولان از اتوبوس پیاده شده اندکه مشکل خاصی برای هیچ یک از مسافران بوجود نیامده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی با تاکید بر اینکه موضوع مجروحیت سربازان در حین انتقال به محل خدمتشان به هیچ عنوان صحت ندارد به مسئولان رسانه‌های بومی و محلی استان توصیه کرد تا هرگز با انتشار گزارشات و اخبار غیر موثق باعث نگرانی و ناراحتی مردم نشوند.

انتهای پیام/ م

واکنش معاون اجتماعی پلیس خراسان شمالی به یک شایعه در فضای مجازی

برچسب ها: پلیس ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.