رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد

مرگ ۳۶ تن در حوادث رانندگی شبانه روز گذشته/ فقدان توجه به جلو بیشترین عامل تصادفات رانندگی

سرهنگ رحمانی گفت: در شبانه روز گذشته ۳۶ نفر در حوادث جاده‌ای جان باختند.

مرگ ۳۶ تن در حوادث رانندگی شبانه روز گذشته/ فقدان توجه به جلو بیشترین عامل تصادفات رانندگیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اظهار کرد: بر اساس تجزیه تحلیل آمار‌ها در جاده‌های برون‌شهری طی شبانه روز گذشته ۳۶ نفر کشته و ۲۹۸ نفر مجروح شدند. همچنین در درون شهر‌ها نیز هشت تن کشته و ۳۸۲ تن مجروح شدند.

به گفته وی بیشترین علل رخ داده حوادث رانندگی در این مدت عدم توجه به جلو با سهم ۳۱ درصدی بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته اشاره کرد و گفت: در پی واژگونی یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ در شهر قم ۲ تن کشته شدند که علت این حادثه در دست بررسی است.

وی افزود: همچنین حوالی ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه روز گذشته در کیلومتر ۹۱ محور اسدیه نخواب فرعی دره چرم استان خراسان جنوبی در پی واژگونی یک دستگاه وانت پیکان ۷ نفر مجروح شدند که به علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

سرهنگ رحمانی گفت: همچنین حوالی ساعت ۵۰ دقیقه بامداد یکشنبه در کیلومتر ۱۵ محور هراز در استان مازندران در پی تخطی از سرعت مطمئنه یک دستگاه وانت نیسان و برخورد آن با اتوبوس مان یک تن مجروح شدند.

وی از حریق یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۴۰ محور بردسکن سبزوار در استان خراسان رضوی خبر داد و گفت: این حادثه که ساعت ۴:۳۰ بامداد یکشنبه به دلیل نقص فنی رخ داد بدون تلفات بود و کشته و مجروح نداشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
علت اصلی تصادفات و کشت و کشتار قدریت زیاد ماشیناس قبلنا به جز ماشینای کورسی هیچ ماشینی 100 اسب قدرت نداشت ولی الان پره
آخرین اخبار