دونده سیستان و بلوچستان در رقابت‌های آسیایی خوش درخشید

رئیس هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان گفت: عبدالرحیم درزاده غزل تیزپای این استان در رقابت‌های جایزه بزرگ آسیا موفق به کسب عنوان چهارمی در دوی ۸۰۰ متر شد.

دونده سیستان و بلوچستان در رقابت‌های آسیایی خوش درخشیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، ایرج رستم زهی رئیس هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: سه دونده از جمهوری اسلامی ایران در این دوره از رقابت‌های آسیایی شرکت کردند که درزاده نماینده سیستان و بلوچستان در ماده ۸۰۰ متر به مصاف حریفان خود رفت.

وی با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی در سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای طرح استعداد یابی ضمن برتر شدن استان در کشور استعداد‌های خوبی در حوزه دو ومیدانی کشف شد به طوریکه عبدالرحیم درزاده، امید امیریان و محمد داداله زهی که در رقابت‌های قهرمانی کشور و لیگ امید جزو برترین‌های کشور شدند نمونه بارز این استعداد‌ها بحساب می‌آیند.

رئیس هیات دو ومیدانی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: هم اینک افزون بر ۲ هزار ورزشکار استان به طور سازمان یافته در رشته دو ومیدانی فعالیت می‌کنند.

افزون بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

درخشش دونده سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار