تیراندازی نظامیان صهیونیست به نیرو‌های تحت امر محمود عباس در کرانه باختری

نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز به سمت نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تحت امر محمود عباس در شمال کرانه باختری تیراندازی کردند.

تیراندازی نظامیان صهیونیست به نیرو‌های تحت امر محمود عباس در کرانه باختریبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز به سمت نیرو‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطینی تحت امر محمود عباس، رئیس این تشکیلات در شمال کرانه باختری اشغالی رود اردن تیراندازی کردند که به زخمی شدن یکی از آن‌ها منجر شد.

پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی چاپ لندن با اعلام این خبر افزود یک مسئول فلسطینی گفت: نظامیان ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل سحرگاه امروز سه شنبه به سمت یک مقر امنیتی فلسطینی در شهر نابلس شمال کرانه باختری شلیک کردند که به زخمی شدن یک نیروی امنیتی فلسطینی انجامید.

ابراهیم رمضان، استاندار نابلس گفت نظامیان ارتش اسرائیل به شهر نابلس یورش بردند و مقر خدمات امنیتی پیشگیری از وقوع جرم در منطقه را به محاصره خود درآوردند و به سمت این مقر نظامی تیراندازی کردند.

وی همچنین افزود به این مقر از سه سمت تیراندازی شد و پنجره‌های آن خساراتی دید. ارتش اسرائیل، افسران و نیر‌های امنیتی فلسطینی را بدون هیچگونه دلیل و توجیهی هدف قرار داد.

ابراهیم رمضان، این حمله نظامیان اسرائیلی را محکوم و آن را «تحولات خطرناک» توصیف کرد و گفت: در حال حاضر نیرو‌های ارتش اسرائیل از اطراف این مقر نظامی دور شدند.

این در حالی است که ارتش اسرائیل هیچگونه بیانیه‌ای در این باره صادر نکرده و اهداف خود را از این تجاوز مشخص نکرده است.

منابع آگاه به پایگاه خبری قدس اعلام کردند: این حادثه از آنجا آغاز شد که تعدادی از شهرک نشینان صهیونیست به شهر نابلس یورش بردند. نظامیان اسرائیلی نیز با خودور‌های خود از این شهرک نشینیان حمایت می‌کردند. نیرو‌های امنیتی فلسطینی به یکی از این خودرو‌ها مشکوک شدند و دستور ایست دادند و شلیک هوایی کردند، اما نظامیان ارتش اسرائیل به سمت نیرو‌های فلسطینی شلیک کردند.

همزمان با عملیات تیراندازی نظامیان اشغالگر، یک فروند پهپاد این رژیم که مأموریت تصویربرداری از منطقه را داشت در اطراف مقر محاصره شده به پرواز درآمد و از این منطقه تصویربردای کرد.

استاندار نابلس تأکید کرد تیراندازی‌های نظامیان اسرائیلی به سمت این مقر امنیتی با هدف کشتن نیرو‌ها بوده است و گلوله‌ها به سمت پنجره‌ها و اتاق‌های این مقر شلیک شد، در حالی که نیرو‌های امنیتی هیچ گلوله‌ای به سمت نظامیان اشغالکر شلیک نکردند.

از سوی دیگر یگان ویژه ارتش اسرائیل به شهرک المعاجین در نابلس حمله کرد و عملیات بازرسی از تعدادی از منازل این شهرک را انجام داد. منابع محلی گفتند نظامیان اشغالگر پس از یورش به اردوگاه العین، سامح الجبری، جوان فلسطینی را بازداشت کردند. همچنین نظامیان اسرائیلی عمر فتحی الأغبر، دیگر جوان فلسطینی را از داخل خانه‌اش در شهرک الضاحیه ربودند و با خود بردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار