برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش دستبافت تبریز

نمایشگاه بین المللی فرش تبریز از ۹ تا ۱۳ مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جهانگیری معاون امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان اینکه اولین نمایشگاه بین المللی فرش دستبافت تبریز متمایز از سایر نمایشگاه‌های داخلی برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه، تبریز به عنوان پایتخت جهانی فرش دستبافت به شکل شایسته در سطح منطقه ای، ملی و بین المللی شناسانده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این نمایشگاه با توجه به ظرفیت فرش دستباف تبریز گفت: از چند سال قبل تبریز به عنوان تاریخی پایتخت جهانی فرش دستبافت دست یافته، ولی بنا به دلایلی هنوز برای جهان اقتصاد و صنعت این عنوان آنگونه که باید معرفی نشده است.

وی با تاکید بر اینکه حراجی بین المللی بزرگ برای فرش تبریز در این نمایشگاه برگزار می‌شود، افزود: همچنین موزه فرش دستبافت تبریز ایجاد می‌شود که این مراکز برای تبریز ضروری است.

جهانگیری با بیان اینکه نمایشگاه فرش تبریز فرصتی مناسب برای تبلیغ و معرفی این محصول است، ادامه داد: یکی از اهداف دیگر این نمایشگاه معرفی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری تبریز به بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است.

عصر امروز دوشنبه با حضور استاندار آذربایجان شرقی، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، آیین رونمایی از پوستر نخستین نمایشگاه بین المللی فرش دستباف در تبریز برگزار شد.

مقرر شده است فرش‌های نفیس دستباف در این نمایشگاه در معرض دید میهمانان داخلی و خارجی و بازدیدکنندگان قرار بگیرد.

 

انتهای  پیام/ش

تبریز میزبان برگزاری نمایشگاه بین المللی فرش دستبافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.