انبار های ثبت نشده در سامانه جامع اختفاء یا احتکار محسوب می شوند

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه گفت:در استان کرمانشاه ۵۴۰۰ انبار وجود دارد که از این تعداد ۲۴۰۰ انبار در شهرستان‌های تابعه و ۳۰۰۰ انبار در مرکز استان قرار دارد.

انبار های ثبت نشده در  سامانه جامع  اختفاء یا احتکار محسوب می شوندبه گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، احسان باقر خانی؛ معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه   با اشاره به برگزاری  دوره آموزشی آشنایی با سامانه جامع انبار‌ها  گفت:  انسجام؛ تعامل و همراهی ادارات صمت شهرستان‌های تابعه  اهمیت زیادی دارد و  ارائه گزارش‌های مدون و دائمی از سوی روسای ادارات باید به‌صورت مستمر صورت پذیرد، بنابراین عملکرد هر شهرستان به‌صورت هفتگی و ماهیانه پایش خواهد شد.

باقر خانی در ادامه به‌ضرورت یادگیری روسای ادارات شهرستانی در خصوص سامانه جامع انبار‌ها اشاره کرد و افزود: این موضوع برای سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بنابراین کلیه انبار‌های موجود در سطح شهرستان‌ها باید تا یک ماه دیگر تعیین تکلیف شود.

وی بابیان مطالب فوق افزود: روسای ادارات صمت شهرستان‌های تابعه استان در مهلت باقی‌مانده اطلاع‌رسانی لازم را از طریق اتحادیه‌های صنفی به صاحبان انبار‌ها در سطح شهرستان داشته باشند و پس از مهلت مقرر؛ انباری که ثبت سامانه جامع انبار‌ها نشده باشد، تحت عنوان اختفاء یا احتکار می‌توانند کالای آن را در شبکه، توزیع نمایند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان  صنعت و معدن تجارت استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: در استان کرمانشاه ۵۴۰۰ انبار وجود دارد که از این تعداد ۲۴۰۰ انبار در شهرستان‌های تابعه و ۳۰۰۰ انبار در مرکز استان قرار دارد.



انتهای  پیام/ز

 

استان کرمانشاه ۵۴۰۰ انبار وجود دارد

برچسب ها: صنعت ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار