مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان از تولید، تامین و پخش بیش از ۳۵ هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

تولید، تامین و پخش بیش از ۳۵ هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ،لطیفی مدیر کل صداوسیمای مرکز زنجان گفت:صداوسیمای مرکز زنجان امسال در ماه مبارک رمضان برای فراهم کردن فضای شاد و توام با نشاط معنوی در استان و انتقال معارف ناب اسلامی در مجموع بیش از ۳۵ هزار دقیقه برنامه فراخور این ایام تولید، تأمین و پخش کرد.

به گفته لطیفی شبکه اشراق با ویژه برنامه‌های آیدین آی، نسیم سحر، جمع خوانی قرآن در حسینیه اعظم، بچه‌های مسجد، سی مسجد سی منبر، حافظان وحی، شب‌های قدر، روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر مجموعا بمدت ۱۸ هزارو ۹۶۰ دقیقه، همراه مومنان روزه دار بود.

وی با اشاره به اینه سایر برنامه‌های روتین سیما از جمله آلاچیق، امتداد، جوونی، سیمای ورزش شاپرک، عطر ادینه، راه روشن، بیزیم ائللر، برنامه‌های تامینی پخش و در کنار ویژه‌های شبکه اشراق رنگ و بوی ماه عبادت و بندگی را به خود گرفته بودند افزود:شبکه استانی صدا هم با برنامه ریزی صورت گرفته در ویژه برنامه‌هایی مانند آی ایشیقیندا، افطارلیق، اوباشدانلیق، شریعت یولی، جزء خوانی قرآن و برنامه‌های روتین و تامینی مجموعا بمدت ۱۴ هزا رو ۶۰۰ دقیقه همگام با مخاطبان خود بود.

به گفته مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان معاونت اطلاعات و اخبار نیز در کنار سایر معاونت تولیدی با تهیه و پخش خبر‌ها، گزارش‌ها و تفسیر‌های رادیویی و تلویزیونی، اخبار مکتوب و... به مدت بیش از هزارو ۲۷۲ دقیقه به ماه مبارک رمضان و موضوعات پیرامون آن پرداخت کرد.

لطیفی با بیان اینکه علاوه بر این رادیو نما با تولید و بازپخش ۴۰۰ اسلاید و معاونت فضای مجازی با انتشار ۲۲۶ مورد ویدئو، خبر، پادکست، کلیپ و آلبوم مجموعا بمدت ۱۴ هزارو ۵۸۰ دقیقه به ماه مبارک رمضان و مناسبت‌های پیرامون آن پرداختند اظهار داشت:رسانه استانی در مجموع با بهره گیری از تمام توان، نیرو‌ها و امکانات خود تلاش کرد تا بتواند لحظات دلنشین همراه با معرفت و معنویت را برای هم استانی‌های عزیز در ماه ضیافت الهی فراهم نماید که امید است توانسته باشد موجب افزایش اعتماد و رضایتمندی مخاطبان شود. 

 

انتهای پیام/ر

 

عملکرد صداو سیمای مرکز زنجان در ماه مبارک رمضان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.