پلمب شدن شهربازی کرمانشاه به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات

کارشناس اداره کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون شهربازی کرمانشاه به دلیل غیراستاندارد بودن تجهیزات پلمب است.

پلمب شدن شهربازی کرمانشاه به دلیل استاندارد نبودن تجهیزاتبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سید پیام شفیعی ، با اشاره به پلمب شدن شهربازی کرمانشاه به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات، اظهار کرد: حدود ۱.۵ ماه قبل متوجه شدیم شهربازی بدون داشتن استاندارد تجهیزات در حال فعالیت است و نسبت به پلمب آن اقدام کردیم.

وی با بیان اینکه تاییدیه استاندارد تجهیزات شهربازی کرمانشاه حدود یکسال قبل صادر شده، عنوان کرد: این تاییدیه فقط یکسال و آن هم به شرط بازرسی‌های ادواری سه ماه یکبار اعتبار دارد.

وی افزود: به محض اینکه پیگیری جدی از سوی مسئولین شهربازی صورت بگیرد، به سرعت بازرسی‌ها را انجام خواهیم داد و زمان استانداردسازی تجهیزات هم به این بستگی دارد که در صورت وجود نواقص، بهره‌بردار طی چه مدتی نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

کارشناس اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با اشاره به وجود حداقل ۱۶ وسیله بازی در شهربازی کرمانشاه، ادامه داد: اگر فقط تعدادی از تجهیزات هم استانداردسازی شود پلمب شهربازی باز خواهد شد و اجازه استفاده از تجهیزات استاندارد داده می‌شود تا سایر تجهیزات نیز تعیین تکلیف شود.

 

انتهای  پیام/ز

 

وجود حداقل ۱۶ وسیله بازی در شهربازی کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار