حجت‌الاسلام کلانتری مطرح کرد؛

نقش پررنگ بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان در تحقق گام دوم انقلاب

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان نقش مؤثری در تحقق گام دوم انقلاب دارد.

نقش پررنگ بزرگ‌ترین دانشگاه غیرحضوری جهان در تحقق گام دوم انقلاببه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد که در واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه در حال برگزاری است، اظهار کرد: سی و هفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی، گام دوم انقلاب امروز و فردا برگزار می‌شود.

آغاز  رویکرد جدید مدیریتی در ساختار جدید دانشگاه آزاد

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: این بزرگ‌ترین رویداد مدیریتی دانشگاه آزاد است و رویکرد اصلی این مراسم عملیاتی کردن و شروع یک رویکرد جدید مدیریتی در ساختار جدید دانشگاه است.
 
وی با اشاره به ساختار دانشگاه آزاد گفت: ساختار دانشگاه تغییر یافته و عرصه جدیدی در این دانشگاه به وجود آمده است.
 
 حجت‌الاسلام کلانتری تصریح کرد: مدیران و مسئولان دانشگاه باید طی جلسات متعدد نقطه نظرات خود را درباره مسائل مختلف بیان کنند تا بر اساس آن‌ها ساختار جدیدی ایجاد شود.
 
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه سی و هفتمین سالگرد دانشگاه آزاد با آغاز دهه پنجم انقلاب یکی شده است، اظهار کرد: این موضوع گام مهم و حرکتی بزرگ و ارزشمند به حساب می‌آید و در شرایطی که هجمه دشمنان از هر سو وارد شده باید به سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی توجه شود.

نقش دانشگاه  آزاد در گام دوم انقلاب حیاتی است

وی درباره نقش دانشگاه در گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: نقش دانشگاه در گام دوم انقلاب نقش مهم و حیاتی است، زیرا دانشگاه مرکزی مهم و تأثیرگذار در میان جوانان به شمار می‌رود و امیدواریم تا گام دوم با اشراف در دستاورد‌های انقلاب به سرانجام برسد.
 
 حجت‌الاسلام کلانتری ادامه داد: گام اول انقلاب به کمک دستاورد‌ها و ثمرات متعدد به سرانجام رسید و اکنون دانشگاه آزاد به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان نقش پر رنگی را در گام دوم انقلاب ایفا می‌کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۴۱ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
جالبه که خودشون هم تایید میکنن که دارن مدرک فروشی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۲ خرداد ۱۳۹۸
درود بر اراکی های دانشگاه آزاد اسلامی مقیم در معاونت فرهنگی
آخرین اخبار