اپل نرم‌افزار Shazam را برای اندرویدی‌ها بروزرسانی کرد +تصاویر

شرکت اپل قابلیت پاپ آپ جدیدی را در سیستم عامل اندروید به نرم‌افزار Shazam اضافه کرده است که پیدا کردن موسیقی را به مراتب آسان‌تر می‌کند.

اپل نرم‌افزار Shazam را برای اندرویدی‌ها بروزرسانی کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اپل مدت‌ها پیش نرم‌افزاری به نام Shazam به دنیای فناوری معرفی کرد که با آن پیدا کردن موسیقی که مدت‌ها به دنبال آن می‌گشتیم بسیار آسان‌تر شد. عملکرد این دستگاه به گونه‌ای است که تنها کافیست دکمه وسط صفحه را فشار دهید و دستگاه را به سمت موسیقی در حال پخش بگیرید و بقیه کارها را به Shazam بسپارید. البته فراموش نکنید که در هنگام استفاده از این نرم‌افزار باید به اینترنت متصل باشید.

اپل برای این نرم‌افزار خود بروزرسانی‌های خوبی ارائه می‌کند تا تجربه کار کردن با آن به مراتب برای کاربران لذت بخش‌تر شود. به تازگی یک بروزرسانی جدید برای Shazam ارائه شده است که در کمال تعجب تنها کاربران اندروید می‌توانند از آن استفاده کنند. یک قابلیت پاپ آپ جدید به Shazam اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد موسیقی مورد نظر خود را بدون نیاز به خارج شدن از برنامه‌های شخص ثالث، پیدا کنند.

برای استفاده از این قابلیت شما باید دکمه شناور جدیدی که روی صفحه نمایش وجود دارد را فعال کنید. البته فراموش نکنید که تنها کاربران اندروید می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند. هنگامی که دکمه جدید فعال می‌شود، شما با یک پیام جدید در نوار اعلان‌ها مواجه می‌شوید. هر زمانی که می‌خواهید یک موسیقی را تشخیص دهید تنها کافیست روی این دکمه شناور پاپ آپ کلیک کنید.اپل نرم‌افزار Shazam را برای اندرویدی‌ها بروزرسانی کرد

اپل نرم‌افزار Shazam را برای اندرویدی‌ها بروزرسانی کرد


بیشتر بخوانید: اپل در رویداد توسعه دهندگان خود از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟ 


اگر از این قابلیت خسته شده‌اید تنها کافیست دکمه شناور را به پایین صفحه خود بیاورید تا محو شود. اگر می‌خواهید پیامی که به صورت مداوم در بخش اعلان‌ها نمایش داده می‌شود را از بین ببرید، باید این ویژگی را از منوی تنظیمات Shazam خاموش کنید یا با کشیدن نوار اعلان‌ها به پایین و ضربه زدن روی Turn Off آن را از کار بیاندازید.

اپل نرم‌افزار Shazam را برای اندرویدی‌ها بروزرسانی کرد

اپل نرم‌افزار Shazam را برای اندرویدی‌ها بروزرسانی کرد

اپل نرم‌افزار Shazam را برای اندرویدی‌ها بروزرسانی کرد

قابلیت جدید پاپ آپ در جدیدترین نسخه Shazam برای سیستم عامل اندروید وجود دارد. برای استفاده از آن تنها کافیست نرم‌افزار Shazam را از فروشگاه گوگل دانلود کنید. 

انتهای پیام/

نرم‌افزار Shazam بروزرسانی شد

برچسب ها: فناوری ، اپل ، اندروید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار