ستاره ۲۰ ساله فرانسوی رکورد مسی و رونالدو را شکست

کیلین ام‌باپه در حالی به صدمین گل دوران حرفه‌ای خود رسید که از لحاظ سنی آمار بهتری نسبت به مسی و رونالدو به ثبت رسانده است.

ستاره ۲۰ ساله فرانسوی رکورد مسی و رونالدو را شکستبه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان بازی شب گذشته‌ی تیم‌های ملی فرانسه و آندورا، خروس‌ها با ۴ گل حریف نه چندان قدرتمند خود را از پیش رو برداشتند که در این دیدار کیلیان ام‌باپه دبل کرد و تعداد گل‌های ملی خود را در تیم فرانسه به ۱۳ رساند. اما رکوردی که دیشب برای ام‌باپه ثبت شد، رسیدن به صدمین گل در تمام بازی‌های رسمیِ ملی و باشگاهی است.

امباپه که در تیم فوتبال موناکو فرانسه به دنیای فوتبال معرفی شد، در آن جا ۲۷ گل به ثبت رساند، سپس راهی پاریس شد و در آنجا نیز تاکنون ۶۰ گل به ثمر رسانده است و با ۲ گلی که دیشب برای تیم ملی فرانسه زد، تعداد گل‌های رسمی خود تاکنون را به عدد ۱۰۰ رساند.

اما زمانی این رکورد خود را بیشتر نشان می‌دهد که به سن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در زمان ثبت صدمین گل‌شان نگاه کنیم که باتوجه به این موضوع که فوق ستاره‌های آرژانتینی و پرتغالی که روی هم ۱۰ توپ طلا در کارنامه خود دارند، هر یک در ۲۲ سالگی موفق به زدن ۱۰۰ گل شده اند. اما ام‌باپه با ۲۰ سال و ۱۷۳ روز از این حیث رکوردی بهتر از مسی و رونالدو برای خودش به ثبت رساند.


بیشتر بخوانید:

سقوط ارزش نیمار پس از جنجال‌های فضای مجازی

گریزمان در دوراهی بارسلونا - پاریس

مورینیو در آستانه بازگشت به چلسی


انتهای پیام/

ام‌باپه رکورد مسی و رونالدو را شکست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار