لحظات شاد و جذاب با برنامه‌های طنز صدا و سیمای مرکز قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین برنامه‌های طنز «باقلوا» و «شب چراغ» را برای مخاطبان فرهیخته خود در دستور کار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سعید انبارلویی مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: برنامه‌های طنز «باقلوا» «شب چراغ» ذبا هدف ایجاد فضایی فرحبخش، باطراوت و تقویت روحیه بینندگان و شنوندگان شبکه قزوین تقدیم حضور هم استانی‌ها می‌شود.

انبارلویی افزود: سیمای مرکز قزوین با برنامه «شب چراغ» روز‌های پنجشنبه و جمعه هرهفته ساعت ۲۱ به مدت ۶۰ دقیقه میهمان نگاه گرم بینندگان است.

وی با بیان اینکه این برنامه به صورت جنگ شبانه هرهفته به یکی از شهر‌های استان قزوین سفر می‌کند، اضافه کرد: «شب چراغ» ضمن اجرای بخش‌های مختلفی همچون لباهنگ، نمایش طنز، دف نوازی و موسیقی سنتی، از ورزشکاران، هنرمندان و کارآفرینان نمونه آن شهر در خلال برنامه دعوت می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: رادیو قزوین هم در برنامه «باقلوا» با رویکرد طنز انتقادی همراه با بخش‌های متنوع و شخصیت‌های طنز نمایشی روز‌های شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۶ به مدت ۱۵ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

انبارلویی افزود: این برنامه با بخش‌هایی همچون «جناب دخو»، «آقای خاص، خانم مروت و آقای میمنت»، «خبر و مبر»، «سنگ پایی ها» و «مشاعره‌ای ها» کام شنوندگان را شیرین خواهد کرد.

وی اضافه کرد: بخش «جناب دخو» مسائل و مشکلات مردم قزوین را مانند: آسیب به باغستان‌های قزوین از نحوه پاسخگویی مدیران و مسولان و رفتار‌های مردم را با زبان طنز به نقد می‌کشد، در بخش «زندگی خانوادگی مروت و میمنت» اتقاقاتی می‌افتد که به مسائل روز اشاره دارد مثل: حمله مردم به سمت سایت‌های خرید خودرو یا حمله به سمت پمپ بنزین ها. در استودیوی «خبر و مبر» خبر‌های استانی و کشوری به زبان شیرین و با لحن خبری طنز و با کمک ترانه و موسیقی‌های متنوع خوانده می‌شود، در بخش «سنگ پا» مسئولان یا یک شخصیت مردمی با اسم‌های مختلف روی صندلی می‌نشینند و از آن‌ها در مورد کار و وظیفه‌ای که انجام نداده اند، سوال می‌شود و در بخش «مشاعره» نیز شعر‌های طنز با موضوع مسائل مربوط به استان قزوین پخش می‌شود.

انتهای پیام/ک

پخش برنامه‌های طنز «باقلوا» و «شب چراغ» از شبکه قزوین

برچسب ها: رادیو ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار