سرپرست دبیری فدراسیون والیبال: امیدواریم میزبان خوبی برای مسابقات لیگ ملت‌ها باشیم/ معنوی نژاد در هفته سوم مسابقات مصدوم است

فتاحی گفت: معنوی نژاد، در هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها مصدوم است و رسیدن این بازیکن به مسابقات به تایید کادر پزشکی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتاحی سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در مورد میزبانی ایران در هفته سوم مسابقات لیگ ملت های والیبال گفت:  ظهر امروز تهران را به مقصد ارومیه ترک می کنم تا کارهای آماده سازی را انجام دهیم. ارومیه چندین سال است که در لیگ برتر تیمداری و باشگاهدرای کرده و با هکاهنگی که با هیئت استان و سایر ارگان ها انجام شده قصد داریم میزبانی خوبی داشته باشیم. بلیت فروشی نیز طبق مقررات بین المللی به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال اضافه کرد: محمد جواد معنوی نژاد، در هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها مصدوم است و رسیدن این بازیکن به مسابقات به تایید کادر پزشکی نیاز دارد. با توجه به قرعه سختی که این هفته داریم، امیدواریم تیم ملی مشکلی در پیش نداشته باشد.

وی در مورد تنش هایی که میان بازیکنان ایرانی و لهستان به وجود آمده بود گفت: با توجه به شرایطی که در سطح کیفی بازی ها داریم این مسائل حاشیه ای هستند. نامه ای به فدراسیون لهستان فرستادیم و جواب صمیمانه ای دریافت کردیم و با تدبیر فدراسیون این اتفاق حل شد. بهتر است بحثی درباره آن در میان نباشد.

او افزود: تمام تلاش تیم ما این است به جمع ۶ تیم راه پیدا کنیم. ایرانی ها میهمان نواز هستند و پیشبینی می کنیم مشکل حاشیه ای در پیش نداشته باشیم. امیدواریم شاهد هفته ای ولیبالی در شهر ارومیه باشیم.

فتاحی در انتها گفت: با پایان یافتن این هفته باید تیم ملی والیبال به بلغارستان برای از سر گیری مسابقات سفر کند. بنابراین کارهای صدور روادید در حال انجام است تا بازیکنان مشکلی برای حضور در این کشور نداشته باشند.


بیشتر بخوانید

آمار ملی پوشان ایران در لیگ ملت‌های والیبال / ایرانیان در صدر بهترین‌ها

تیم ملی والیبال ایران به تهران بازگشت/ مسئولان ورزش در خواب!

عبادی پور: نمی‌توان قول صعود داد/ مهم نیست که کسی توجهی به والیبال دارد یا نه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.