١٥٠ تن کاغذ روزنامه‌ای توزیع شد

بنابر اعلام کمیته توزیع کاغذ مطبوعات، ١٥٠ تن کاغذ روزنامه‌ای بین روزنامه‌های سراسری کشور توزیع شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در پنجمین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با توجه به موجودی برخی واردکنندگان کاغذ و بررسی درخواست روزنامه‌ها و نشریات و بر اساس اولویت‌های اعلامی، تخصیص ١٥٠تن کاغذ، نهایی و روند اجرایی آن با ارسال پیامک به مدیران مسئول این رسانه‌ها، آغاز شد. مطابق گذشته، این فهرست با هدف شفاف‌سازی و دسترسی آزاد به اطلاعات، در وب سایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.

بر این اساس ١٥٠ تن کاغذ بین ٤٣ روزنامه سراسری توزیع و مقرر شد در جلسه هفته آینده، کاغذ مورد نیاز سایر نشریات (روزنامه‌ها، هفته‎نامه‌ها، دو هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌ها) در کمیته بررسی و بر اساس منابع موجود، تخصیص یابد.

گفتنی است کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف توزیع مناسب و شفاف کاغذ مطبوعات، سرعت بخشی به مسیر ورود کاغذ به کشور و همزمان توزیع درست آن، رسیدگی به وضعیت رسانه‌هایی که اختلالی در انتشار آن‌ها به دلیل کمبود کاغذ ایجاد شده و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای کمک به وضعیت بازار کاغذ با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
رذددا
۰۹:۲۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۸
امروز با این همه خبرگزاری های اینترنتی دیگه کی میاد پول بده روزنامه بخره
آخرین اخبار