رئیس بنیاد مسکن:

تسهیلات بلاعوض به کسبه سیل‌زده پرداخت می‌شود/ احداث مجدد دیواره ساحلی پلدختر

علیرضا تابش گفت: برای نخستین‌بار دولت پرداخت تا سقف ۴۵ میلیون تومان وام بلاعوض به کسبه مناطق سیل‌زده را تصویب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عصر امروز در حاشیه بازدید از مناطق سیل‌زده این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اغلب سیل‌زدگان پلدختری وام‌های بلاعوض تعمیراتی را دریافت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه اخیر یعنی ۲۵۰۰ میلیارد تومانی که قرض الحسنه بود از هفته جاری موانع آن برطرف خواهد شد و سیل‌زدگان قادر به دریافت تسهیلات هستند.

رئیس بنیادمسکن با بیان اینکه پی‌کنی و پی‌ریزی واحد‌های احداثی نیز آغاز شده است، افزود: از هفته آینده تسهیلات این گروه نیز قابل پرداخت است.

تابش با اشاره به پرداخت وام بلاعوض تعمیری به واحد‌های تجاری خسارت دیده، بیان داشت: خوشبختانه برای نخستین‌بار دولت تصویب کرده است که تا سقف ۴۵ میلیون تومان به کسبه برای کسب و کار وام بلاعوض داده شود.

وی اظهار داشت: پرداخت وام بلاعوض کسب و کار از هفته آینده شروع خواهد شد، ضمن اینکه این مهم به رونق و عادی‌سازی شهر کمک شایانی می‌کند.

رئیس بنیاد مسکن در خصوص دیواره ساحلی پلدختر نیز گفت: طراحی مجددی توسط مهندسین مشاور ذی‌صلاح برای این دیواره انجام شده و پس از ارسال به وزارت نیرو و آب منطقه‌ای و در صورت تائید، اقدامات بعدی انجام می‌شود.

تابش با بیان اینکه تجهیز کارگاه و شمع‌کوبی‌های دیواره ساحلی شروع شده است، گفت: امیدوارم تا پایان سال جاری دیواره بسیار مستحکم و اصولی را در دو طرف رودخانه احداث کنیم.

انتهای پیام/ب

صحبت های رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در لرستان

برچسب ها: مسکن اجتماعی ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.