دیدار رئیس فدراسیون فوتبال با نماینده ولى فقیه در آذربایجان شرقى

رئيس فدراسيون فوتبال در سفر به تبريز با نماينده ولى فقيه در استان ديدار و گفت و گو كرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حجت الاسلام آل هاشم در این دیدار با اشاره به برگزارى مسابقات فوتسال قهرمانى زیر ٢٠ سال آسیا در تبریز گفت: فوتبال و فوتسال از رشته هاى مهم و تاثیرگذار ورزش کشور به شمار مى روند. باعث افتخار است که ایران از قدرت هاى برتر فوتسال آسیا و جهان همچنین از کشورهاى قدرتمند در فوتبال ساحلى به شمار مى رود. فوتبال هم همواره از ورزش هاى پرطرفدار و مورد توجه در کشور بوده است.

نماینده ولى فقیه در استان آذربایجان شرقى اضافه کرد:ما حضور مهدی تاج در فوتبال کشور را یک فرصت ارزشمند مى دانیم با این وجود تاکید و درخواست ما بر عدالت محورى در فوتبال کشور است. همچنین معتقدیم فدراسیون فوتبال باید به دنبال توسعه فوتبال کشور و دور شدن از فضاى دو قطبى باشد. امیدواریم این اقدامات به شکلى انجام شود که علاقمندان به فوتبال در سراسر کشور از این حوزه رضایت داشته باشند و این پدیده موجب تقویت انسجام و همدلى در سطح کشور شود.

مهدى تاج هم ضمن قدردانى از حمایت هاى حجت الاسلام آل هاشم اظهار داشت: ما تلاش مى کنیم که همواره مشکلات فوتبال کشور در حوزه هاى گوناگون رفع شود و به دنبال اجراى عدالت در فوتبال هستیم. در همین راستا تاکید داریم که مسابقات باید با استفاده از سیستم کمک داور ویدئویى (VAR) انجام شود تا دیگر شاهد اشتباهات تاثیرگذار داورى نباشیم. همچنین لازم است مشکلات زیرساخت هاى ورزشگاه‌ها و مسئله بلیط فروشى الکترونیکى حل شود. فدراسیون فوتبال مسئول امنیت استادیوم‌ها نیست و تا زمانى که مشکل بلیط فروشى حل نشود و تماشاگر بیش از ظرفیت استادیوم وارد ورزشگاه شود این مسائل حل نخواهد شد. در واقع ناجا هم با شرایط موجود نمى تواند امنیت ورزشگاه را تامین کند و باید وضعیت بلیط فروشى اصلاح شود.

از حسن توجه جنابعالى تشکر مى کنم و امیدوارم شاهد حل این مشکلات در فوتبال باشیم.


بیشتر بخوانید:

حواشی فینال جام حذفی پای تاج را به دادستانی باز کرد

تاج:دیدار احتمالی ایران و ژاپن شهریورماه برگزار می‌شود/ سفیر ایران در ژاپن: با درخواست فدراسیون فوتبال با مقامات ژاپنی گفتگو کرده ایم

ویلموتس خواستار جذب یک مربی ایرانی شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدارسیون فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار