پرواز‌های فرودگاه بجنورد از ۲۷ خرداد افزایش می‌یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید مهدی رزاز مدیر فرودگاه بجنورد گفت: پرواز‌های شرکت هواپیمایی آسمان، از ۲۷ خرداد ماه تا پایان برنامه تابستانی امسال روز‌های دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در مسیر تهران به بجنورد و بالعکس انجام می‌شود.
رزاز افزود: در دو ماه نخست امسال تعداد پرواز‌های ورودی و خروجی به این فرودگاه هریک ۱۳ مورد بود که در مقایسه با مدت مشابه قبل ۳۵ درصد کاهش داشت.

وی گفت: همچنین در دو ماه اخیر تعداد مسافران ورودی به فرودگاه بجنورد ۹۱۷ نفر بود که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۴ و ۲۷ صدم درصد کاهش داشت.

مدیر فرودگاه بجنورد همچنین تعداد مسافران خارج شده از فرودگاه بجنورد را ۹۰۱ نفر اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش ۱۴ درصدی روبرو است.

رزاز گفت: میزان ورود بار به فرودگاه بجنورد، فروردین و اردیبهشت ماه امسال از مسیر هوایی ۵ تن و ۸۷ کیلوگرم بودکه این رقم حدود ۵ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل افزایش دارد.

وی خاطر نشان کرد: میزان بار خروجی از بجنورد در این مدت ۷ تن و ۱۳ کیلوگرم بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۴ درصدی داشت.

بر اساس اعلام روابط عمومی فرودگاه بجنورد، با احتساب پرواز‌های ذکر شده، پرواز‌های هفتگی فرودگاه بجنورد به ۶ پرواز در هفته شامل روز‌های شنبه، دوشنبه، چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه افزایش یافته که کلیه پرواز‌ها در مسیر تهران به بجنورد و بالعکس بوده و توسط شرکت‌های هواپیمایی ماهان و آسمان انجام می‌شود.

انتهای پیام /م


افزایش پرواز‌های فرودگاه بجنورد

برچسب ها: فرودگاه ، هواپیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.