۱۸۴ مدرسه در استان اصفهان آماده میزبانی از مسافران تابستانی

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان به منظور جلب رضایت فرهنگیان امسال در ۳۷ پایگاه و ۱۴۸۵ کلاس مجهز در ۱۸۴ مدرسه در استان آمادگی میزبانی از مسافران فرهنگی را دارد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آذرکیوان امیرپور رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به پذیرش مسافران فرهنگی در تابستان، اظهار داشت: در راستای فراهم کردن رفاه برای برای گردشگران و مهمانان فرهنگی، مراکز اسکان فرهنگیان در استان اصفهان آماده پذیرش مهمانان فرهنگی هستند.

وی افزود: ستاد اسکان فرهنگیان استان اصفهان به منظور جلب رضایت فرهنگیان امسال در ۳۷ پایگاه و ۱۴۸۵ کلاس مجهز در ۱۸۴ مدرسه در استان آمادگی میزبانی از مسافران فرهنگی را دارد.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان ۲ پایگاه در شمال و جنوب در نظر گرفته شده است، گفت: ۱۱۰ مدرسه در شهر اصفهان پذیرای مسافران فرهنگی در تابستان امسال هستند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی لازم برای بازدید از پایگاه‌ها و مدارس محل اسکان برای کنترل و نظارت بر نحوه ارائه خدمات شایسته و بهبود کیفی خدمات به مسافران فرهنگی انجام شده که امیدواریم رضایت خاطر میهمانان فرهنگی را در شهر اصفهان فراهم سازیم.

امیرپور ادامه داد: هر کلاس برای ۵ تا ۷ نفر مسافر در نظر گرفته شده که با احتساب حداقل ۵ نفر در هر کلاس، می‌توان گفت هر شب میزبان ۷۴۲۵ مسافر هستیم.

وی با اشاره به استفاده از امکانات اسکان، رفاهی و تفریحی مدارس ویژه همکاران فرهنگی، اظهار داشت: فقط همکاران فرهنگی مجاز به استفاده از امکانات مذکور هستند، ولی در شرایط اضطراری با توجه به پر شدن هتل‌ها، مهمان‌سرا‌ها با هماهنگی ارگان‌های مربوطه، افراد غیر فرهنگی نیز می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/م

 

فراهم کردن امکانات رفاهی برای اسکان مسافران در مدارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.