بازی Outriders عنوان جدید اسکوئر انیکس در سبک تیراندازی اکشن

اسکوئر انیکس بازی جدیدی در سبک تیراندازی اکشن رونمایی کرده که با توجه به فضای خاص و متفاوت بازی، امید زیادی به موفقیت آن دارد.

بازی Outriders عنوان جدید اسکوئر انیکس در سبک تیراندازی اکشنبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اسکوئر انیکس در کنفرانس خود طی رویداد E3، ۲۰۱۹ از چند نسخه بازسازی شده فاینال فانتزی و عناوین جدیدی از مجموعه بازی‌های قدیمی خود رونمایی کرد، اما کنفرانس این شرکت چندین بازی جدید نیز به همراه داشت که با توجه به پیش نمایش و جزئیات منتشر شده از آن‌ها می‌توان به راحتی موفقیت این عناوین را پیش‌بینی کرد. از بازی‌های جدید اسکوئر انیکس می‌توان به مارول اونجرز اشاره کرد که به طور قطع در آینده اخبار بیشتری از آن خواهیم شنید، اما یک بازی جدید دیگر با محیط و فضایی متفاوت در E3 معرفی شد که مانند مارول اونجرز توانست در مرحله اول دیدگاه‌های مثبتی دریافت کند

استودیو بازی سازی People Can Fly که سابقه تولید عناوین موفقی مانند سری Gears of War، بازی Bulletstorm و همکاری در ساخت Fortnite: Save the World را در کارنامه دارد، این‌بار با همراهی اسکوئر انکیس بازی جذاب و خاصی تولید کرده که یک قدم رو به جلو برای این استودیو محسوب می‌شود. بازی Outriders با فضایی مرموز و گاهی ترسناک چندی پیش در توئیتر به صورت مختصر معرفی شده بود، حال در کنفرانس اسکوئر انیکس در E3، ۲۰۱۹ اولین تریلر کامل و جزئیات آن اعلام شد تا بیشتر با این عنوان جدید آشنا شویم.

بازی Outriders عنوان جدید اسکوئر انیکس در سبک تیراندازی اکشن

بازی Outriders عنوان جدید اسکوئر انیکس در سبک تیراندازی اکشن

معرفی این بازی به عهده سباستین وجیکوفسکی، رئیس استودیو People Can Fly بود، وی در کنفرانس اسکوئر انیکس به روی صحنه آمد و عنوان Outriders را با ذکر توضیحاتی به تماشاگران معرفی کرد. طبق صحبت‌های او، این بازی در سبک اکشن تیراندازی در محیطی ماورائی و به صورت چندنفره است، بازی از آنجایی آغاز می‌شود که در سیاره‌ای به نام Enoch گروهی از جنگ‌جویان باید جلوی دشمنان ایستادگی کرده و با آن‌ها مبارزه کنند.

بازی Outriders عنوان جدید اسکوئر انیکس در سبک تیراندازی اکشن

این بازی را می‌توان به صورت تک نفره بازی کرد، همچنین امکان اضافه کردن دو گیمر دیگر نیز وجود دارد، در مجموع خیلی از مراحل و قسمت‌های مختلف بازی برپایه کار تیمی سه‌نفره چیده شده که بهتر است به صورتی چندنفره پشت‌سر گذاشته شود. به گفته توسعه دهندگان، سال‌ها است که به دنبال چنین بازی با تجربه جدید تیراندازی اکشن هستند، این پروژه برای استودیو People Can Fly کمی بلند پروازانه بوده، اما در حال حاضر آن‌ها خوشحال هستند که توانستند اینکار را آغاز و تاچندی دیگر به پایان برسانند. وجیکوفسکی اعلام کرد: "ما بسیار خوشحال هستیم برای تولید این عنوان با اسکوئر انیکس همکاری داریم، ساخت چنین بازی مدت‌ها در برنامه‌های ما قرار داشت و حال می‌توانیم تجربه چندین سال تولید بازی‌های تیراندازی را در این عنوان به‌کار بگیریم." بازی Outriders در سپتامبر ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

بازی Outriders عنوان جدید اسکوئر انیکس در سبک تیراندازی اکشن


بیشتر بخوانید: زمان عرضه و پیش‌نمایش جدیدی از بازی Doom منتشر شد 


انتهای پیام/

عنوان جدید اسکوئر انیکس در سبک تیراندازی

برچسب ها: فناوری ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار