رانندگی آزمایشی ۴۸ ساعته با e-Golf، طرح ویژه فولکس‌واگن برای مشتریان انگلیسی

فولکس‌واگن برای افزایش فروش مدل‌های الکتریکی خود در انگلیس، به خریداران خود در این کشور امکان آزمایش رانندگی ۴۸ ساعته را فراهم می‌کند.

رانندگی آزمایشی 48 ساعته با e-Golf، طرح ویژه فولکس‌واگن برای مشتریان انگلیسیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مشتری‌مداری برای شرکت‌های بزرگ خوردوسازی یکی از اولین شاخصه‌های مهم کسب‌و‌کار محسوب می‌شود، همانطور که در اخبار می‌شنویم، شرکت‌های مختلف همواره امکانات و قابلیت‌های مختلفی را برای جذب و ارائه خدمات بهتر به خریداران خود پیشنهاد می‌دهند، این امکانات شامل خریدآسان، پرداخت قسطی محصولات، گارنتی طولانی مدت و خدمات پس از فروش گسترده است. به طور مثال زمانی که یک مدل خودرو دارای نقص فنی می‌شود، شرکت فروشنده فراخوانی داده و به طور رایگان تمامی خودرو‌های دارای ایراد را تعمیر می‌کند. چنین مواردی تاثیر زیادی در بازاریابی و جذب مشتریان فراوان دارد و موجب رشد و توسعه آن شرکت می‌شود.

شرکت بزرگ فولکس‌واگن به تازگی امکانات جدیدی برای مشتریان خود فراهم کرده است، این شرکت با شناخت بازار اروپا متوجه عدم تمایل مردم انگلیس به خودرو‌های آلمانی شده و به همین جهت طرحی ویژه و فوق‌العاده را در انگلیس پیاده خواهد کرد. همانطور که می‌دانید مردم انگلیس و آلمان علاقه زیادی به یک دیگر ندارند و همین مورد در فرش خودرو‌های آلمانی در انگلیس تاثیر منفی گذاشته است، از طرفی فولکس‌واگن که در تلاش است تا بخش خودرو‌های الکتریکی خود را گسترش دهد، به تمامی بازار‌های کشور‌های اروپایی چشم‌دوخته و این مورد شامل انگلیس نیز می‌شود. به همین جهت، فولکس‌واگن اعلام کرده که مردم انگلیس می‌توانند پیش از خرید نسخه تمام الکتریکی مدل گلف با نام e-Golf، این خودرو را تا ۴۸ ساعت آزمایش کنند، درواقع انگلیسی‌ها می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های فولکس‌واگن در این کشور، یک مدل e-Golf را تحویل گرفته و تا ۴۸ ساعت از آن استفاده کنند.

رانندگی آزمایشی 48 ساعته با e-Golf، طرح ویژه فولکس‌واگن برای مشتریان انگلیسی

رانندگی آزمایشی 48 ساعته با e-Golf، طرح ویژه فولکس‌واگن برای مشتریان انگلیسی

در انگلیس خودرو‌های بدون آلایندگی مانند e-Golf از طرح‌های تشویقی مانند عدم پرداخت عوارض و مالیات جاده‌ای برخوردارند، به همین جهت فولکس‌واگن بازار انگلیس را مستعد فروش بالا مدل‌های تمام الکتریکی می‌داند. مدیر بازاریابی فولکس‌واگن در انگلیس اعلام کرد: "جذابیت e-Golf در آن است که تمامی قابلیت‌های اصلی مدل Golf را در خود جای داده و همزمان از پیشرانه الکتریکی بهره می‌برد، این زمان آزمایش ۴۸ ساعته به خریداران این امکان را می‌دهد تا متوجه شوند e-Golf به سادگی با زندگی آن‌ها سازگار است. زمان دو روزه این فرصت را به مشتریان می‌هد تا e-Golf را با چالش‌های متفاوت رو‌به‌رو کنند و خود عملکرد آن را بسنجند. " این مدل در انگلیس با قیمت ۳۰ هزار و ۳۴۰ پوند (۳۵ هزار ۵۶۱ دلار) به‌فروش می‌رسد.

رانندگی آزمایشی 48 ساعته با e-Golf، طرح ویژه فولکس‌واگن برای مشتریان انگلیسی


بیشتر بخوانید: تویوتا همه را بهت زده کرد + تصاویر


انتهای پیام/

رانندگی ازمایشی با e-Golf

 

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار