رفع مشکل قطع آب هفت منطقه آبادان

مدیر آب و فاضلاب شبکه آبادان با اشاره به قطع شبکه آب آشامیدنی هفت منطقه این شهر از روز چهارشنبه گفت:مشکل قطع آب این مناطق روز جمعه بر طرف شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علیرضا خلیلی نیا مدیر آب و فاضلاب شبکه آبادان روز جمعه گفت: آب برخی مناطق آبادان مانند سلیچ غربی و شرقی، فرهنگیان، شهرک صنعتی، نیروگاه گازی، کوی قدس و مسکن مهر از روز چهارشنبه بدلیل شکستگی در خط انتقال آب در ورودی آبادان قطع شده بود که این مشکل امروز برطرف شد.

وی افزود: در این ۲ روز اکیپ‌های اداره آبفا آبادان به صورت شبانه روز در پی تعمیر خط انتقال آب بودند.

مدیر آبفا شبکه آبادان گفت: برای اینکه آب در این مناطق به صورت مداوم قطع نباشد کار تعمیر خط را در ۲ مرحله انجام دادیم و اکنون نیز قسمتی از کار باقی مانده که در روزهای آینده نسبت به رفع مشکل اقدام می شود.

خلیلی نیا ادامه داد: برای رفع کامل شکستگی خط انتقال آب می‌بایست قسمتی از مسیر ورودی اهواز - آبادان بسته شود که با هماهنگی پلیس راهور و فرمانداری هماهنگی لازم صورت گرفت و مسیر مذکور برای ساعاتی بر روی خودروها بسته شد.

وی افزود: در حال حاضر هیچ گونه مشکل حادی در زمینه آب آشامیدنی آبادان وجود ندارد و شهروندان از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

قطع شبکه آب آشامیدنی

برچسب ها: قطعی آب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.