سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان سمنان گفت: دانشگاه فرهنگیان سمنان به همه ۶۰ هکتار زمین خود نیاز دارد تا برنامه‌های احداث پردیس‌ها را در آن پیگیری کند.

سرنوشت زمین بلاتکلیف دانشگاه فرهنگیان سمنان به کجا رسید؟به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حمیدرضا کریم، سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان سمنان گفت: متراژ این زمین بیشتر از ۱۰ هکتار است و در سال ۹۰ متراژ زمین حدود ۶۰ هکتار بوده است.

وی با تأکید بر اینکه با طرح توجیهی قبلی ۱۰ هکتار را در اختیار قرار داده بودند، تصریح کرد: اعتبار آن طرح محقق نشده است.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان سمنان با اشاره به اینکه پیگیر هستیم تا ۵۰ هکتار فریزشده نیز آزاد شود، اضافه کرد: ۶۰ هکتار زمین دانشگاه فرهنگیان را به ما اختصاص دهند.

کریم با بیان اینکه ساخت پردیس‌های پسران و دختران دانشگاه فرهنگیان در مرکز استان سمنان طرح اجرایی ما در این زمین است، تصریح کرد: می‌خواهیم این اقدام را انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه پردیس دختران در مرکز استان سمنان به شکل امانی در اختیار دانشگاه فرهنگیان قرار دارد، اضافه کرد: پردیس پسران هم تخریبی است و بنای آن به ۴۰ تا ۵۰ سال پیش برمی‌گردد.

سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان سمنان بیان کرد: با وجود افزایش قیمت‌ها و هزینه تمام‌شده ساختمان حداقل ۱۰ تا ۱۵ هزار مترمربع بنا و محوطه‌سازی در این زمین باید انجام شود که هزینه‌های زیادی دارد.

کریم با تأکید بر اینکه ساخت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان برنامه‌ای کشوری است، اظهار کرد: اگر اعتبار باشد، طرح‌های سمنان نیز ساخته می‌شود.

منبع: فارس 

انتهای پیام / گ 

دانشگاه فرهنگیان سمنان به همه ۶۰ هکتار زمین خود نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.