رقابت‌های پهلوانی و زورخانه ای تکریم رمضان با ورزش که در چهار منطقه از استان برگزار شده بود با رقابت پایانی تیم‌های برتر مناطق چهار گانه به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسابقات پهلوانی و زورخانه ای جام "تکریم رمضان با ورزش"، یادمان بنیانگذار جمهوری اسلامی و بزرگداشت کنگره ۶ هزار و ۵۰۰ شهید استان امسال در چهار منطقه‌ی غرب، شمال، جنوب و مرکز استان با محوریت شهرستان‌های رفسنجان، سیرجان، بم و کرمان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها، تیم زورخانه شهید زاده کفاش کرمان به مربیگری مصطفی حسین نژاد موفق به کسب عنوان نخست این دوره از مسابقات شد.

 زورخانه امام علی (ع) رفسنجان به مربیگری اکبر پیغمبر زاده به عنوان دومی مسابقات دست یافت.

 

همچنین تیم‌های زورخانه امام علی (ع) هرمز آباد رفسنجان و جهان پهلوان تختی نیز عنوان سوم مشترک این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند. هدایت این دو تیم به ترتیب بر عهده ایمان سیاه کوهی و حجت ایرانمنش بود.

آئین اختتامیه این مسابقات با حضور وحید کریم زاده سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، میرحسینی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان و جمعی از مسئولان هیئت های پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان‌ها و پیشکسوتان ورزش برگزار شد.

در این مراسم از کهن کسوتان محمد رفیعی، قانونی و کامیابی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات زورخانه ای مناطق چهارگانه استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.