کشف میلیاردی کالای قاچاق در تنکابن

سرپرست پلیس آگاهی مازندران از کشف ۱۴ میلیارد ریالی اسپیلت قاچاق در شهرستان تنکابن خبر داد.

سرهنگ سید جعفر ساداتی سرپرست پلیس آگاهی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور جلوگیری از ورود و عرضه انواع کالا‌های خارجی در راستای حمایت از تولیدات داخلی، طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان تنکابن با تقویت گشت‌های انتظامی موفق به شناسایی خودروی نیسان حامل وسایل سرمایشی در یکی از محور‌های ورودی این شهرستان شدند.

سرهنگ ساداتی گفت: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن موفق به کشف  ۱۴ دستگاه اسپیلت، فاقد مجوز حمل و توزیع شدند.

وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: کالای کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرپرست پلیس آگاهی مازندران پدیده قاچاق را ضربه به اقتصاد کشور و اخلال در برنامه ریزی‌های ملی برشمرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و تعطیلی کارخانه ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالا‌های کشور‌های خارجی است.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل امنیتی و انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۴ میلیارد ریالی اسپیلت قاچاق در شهرستان تنکابن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار