پوستر جالب سایت رهبرانقلاب با کامنت‌های ترامپ و نتانیاهو در لایو اینستاگرام یک کودک یمنی

سیاست‌مداران آمریکایی و جنایت کاران رژیم صهیونیستی و سعوی با صرف میلیون‌ها دلار زندگی کودکان یمنی را به ویرانی کشیدند و نابود کردند.

پوستری جالب از سایت رهبرانقلاب با کامنت‌های ترامپ و نتانیاهو در لایو اینستاگرام یک کودک یمنیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاستمداران آمریکا و رژیم صهیونیستی با اختصاص بودجه‌های بسیار سنگین نظامی به حمایت همه‌جانبه تسلیحاتی از رژیم کودک‌کش آل‌سعود می‌پردازند و زندگی میلیون‌ها انسان بی‌گناه از مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می‌کشیند.

کودکان بی‌‌گناه یمنی تنها به دلیل زیاده‌خواهی و سیاست‌های جنگ‌طلبانه جنایتکاران سعوی قربانی می‌شوند. فاجعه انسانی در یمن هیچ‌گاه از چشم انسان‌های آزاده و بینا جهان پنهان نخواهد ماند. رهبر معظم انقلاب فرمودند: اینکه آمریکا از جنایت‌ها و آدمکشی‌های رژیم صهیونیستی و کشتار مردم بی گناه یمن حمایت می‌کند نشان دهنده افول آمریکا است، افول سیاسی و افول اخلاقی. دیگر سقوط اخلاقی از این بالاتر!

پوستری جالب از سایت رهبرانقلاب با کامنت‌های ترامپ و نتانیاهو در لایو اینستاگرام یک کودک یمنی


بیشتر بخوانید: واکنش کاربران به جنایات رژیم سعودی در کشور مظلوم #یمن +تصاویر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۰۴:۳۲ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
دنیا یعنی محل ازمایش و نمی دانند چه می کنند وگرنه نمی کردند
همیشه خیانت کردند، هر روز از یک نوع، خیانت قرن با مسلمین جهان می کنند و نام آنرا معامله ی قرن می گزارند درحالیکه مسلمان بمیرد بهتر است تا بخواهد سالها تحقیر این معامله را بدنبال خود کشد حداقل معامله ی قرن (خیانت قرن) را به ارای ملتهایتان بگزارید که تحقیر جهان با احیای نظام تک قطبی امریکایی_صهیونیسمی که هدف این معامله در نهایت به اینجا ختم خواهد شد، بنام ملتهای مسلمان تمام نشود