درخواست جنبش فتح برای اعتصاب فراگیر همزمان با برگزاری نشست بحرین

جنبش فتح در اعتراض به برگزاری اجلاس اقتصادی بحرین در روز بیست و پنجم ژوئن، خواستار اعتصاب فراگیر در همه سرزمین‌های فلسطینی در این روز شد.

درخواست جنبش فتح برای اعتصاب فراگیر همزمان با برگزاری نشست بحرینبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روسیا الیوم، جنبش فتح در اعتراض به برگزاری اجلاس اقتصادی بحرین در روز بیست و پنجم ژوئن، خواستار اعتصاب فراگیر در همه سرزمین‌های فلسطینی در این روز شد.

فتح در بیانیه‌ای که شنبه شب پس از برگزاری نشست دبیران منطقه‌ای این جنبش در مناطق مختلف کرانه باختری منتشر کرد، گفت: دولت آمریکا در کنار رژیم اشغالگر صهیونیستی و دشمنان ملت فلسطین به دشمنی و هجمه خود از طریق فیصله دادن به مسئله فلسطین و مشروعیت بخشی اشغالگری صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین ادامه می‌دهند.

این جنبش بر یکپارچگی موضع خود با سازمان آزادی بخش فلسطین در مخالفت با معامله قرن و نشست اقتصادی منامه تاکید کرد و اعتصاب عمومی و فراگیر در روز سه شنبه بیست و پنجم ژوئن ۲۰۱۹ در مخالفت و محکومیت نشست اقتصادی منطقه را خواستار شد که اصل و ماهیت مسئله فلسطین را هدف گرفته است.

فتح بر ضرورت تشدید و اوج گیری مقاومت مردمی علیه اشغالگری و جوخه‌های شهرک نشینان در همه مناطق تماس با اشغالگران در روز چهارشنبه بیست و ششم ژوئن یعنی دومین روز از نشست منامه تاکید کرد.

جمال محیسن، عضو کمیته مرکزی فتح هم در همین راستا در اظهاراتی خبری گفت: فعالیت‌هایی را با حضور همه احزاب ملی و مردم فلسطین برای روز بیست و چهارم ژوئن یعنی یک روز قبل از برگزاری کنفرانس در اعتراض به آن تدارک دیده‌ایم و روز بیست و پنجم ژوئن هم اعتصاب فراگیر خواهد بود.

وی افزود: انجام این فعالیت‌ها با هدف مخابره کردن پیام ملت فلسطین به رژیم اشغالگر، دنیا و شرکت کنندگان در نشست منامه است و محتوای پیام مزبور این است که نشست منامه ننگ و خیانت و خنجری از پشت به ملت فلسطین است.

محیسن تاکید کرد: وقت آن رسیده که کشور‌های عربی برای پایان دادن به اشغالگری تلاش کنند و ائتلافی عربی برای آزادسازی فلسطین تشکیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار