تجلیل از قهرمانان ورزشی خراسان جنوبی

۶۵۰ نفراز ورزشکاران، مدال آوران و فعالان ورزشی استان عصر امروز در سالن اجلاس پیام نور بیرجند مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، معتمدیان استاندار در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی استان با بیان اینکه توجه به ورزش توجه به حیات اجتماعی و فرهنگی جامعه است گفت: اگر به ورزش نگاه جدی شود قطعا نشاط و شادابی اجتماعی بالا می‌ورد و جامعه در مسیر توسعه خود گام بر میدارد.

وی با اشاره به اینکه باید به ورزش‌های همگانی بیش از پیش توجه شود، افزود: حمایت از ورزشکاران و اشاعه ورزش همگانی در بین دانش آموزان، بانوان، جوانان و جانبازان و کارمندان باید به عنوان یکی از ارکان مهم جامعه همواره مورد تاکید و توجه مسئولان حوزه ورزشی استان باشد.

معتمدیان خراسان جنوبی را در عرصه‌های مختلف ورزشی موفق دانست و گفت:کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توسط قهرمان استان، فعالیت ۴۴ هئیت ورزشی در استان، کسب مقام دوم کشوری در ورزش روستایی و همراهی خانواده‌ها از ورزشکاران همه نشان از اهمیت ورزش در استان خراسان جنوبی دارد که نیازمند تقویت بیشتر است.

سرپرست مدیر کل ورزش و جوانان هم در این مراسم گفت: در حال حاضر ۱۵۵ طرح رو باز و سر پوشیده در نقاط مختلف استان در دست اقدام است که با توجه به اعتبارات ملی و استانی تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها سرانه فضایی ورزشی استان به سرانه معتدل می‌رسد.

سرپرست با بیان اینکه استان خراسان جنوبی دارای قهرمانان ورزشی خوبی است، گفت: باید با استفاده از توان این قهرمانان بازهم اتفاقات خوبی را برای سال‌های آینده رقم زد.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه استان از نظر ورزش‌های سازمان یافته رتبه دوم کشوری را دارد، افزود: سال گذشته ۳۳ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان فعالیت داشتند که امسال این تعداد به ۴۴ هزار ورزشکار ارتقا یافته است.

انتهای پیام/ک

افتتاح ۱۵۵ طرح ورزشی رو باز و سر پوشیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.