وزنه برداران بابلسری در اردوی تیم ملی نوجوانان

محمدتوفیق پوزش، محمد پورحسن، فرهاد اکبری و حسین رمضان نژاد، وزنه برداران مازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدتوفیق پوزش، محمد پورحسن، فرهاد اکبری و حسین رمضان نژاد، وزنه برداران مازندرانی به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شد.

در این مرحله از اردو‌های تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان، ۱۹ وزنه‌بردار در قالب دو گروه و مدت ۱۰ روز در کمپ تیم‌های ملی، واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران تمرین می‌کنند.

بر همین اساس: ۱۰ وزنه‌بردار گروه اول از ۲۷ خردادماه به اردو می‌روند و دوم تیرماه از اردو خارج می‌شوند که شامل
محمد پورحسن بابلسری و فرهاد اکبری آملی از استان مازندران، رضا باغی از استان اردبیل، نیما فرزنگار از استان اردبیل، علی کشتکار از استان فارس، علیرضا منصوری از استان خوزستان، کوروش پیری از استان کرمانشاه، علیرضا معینی از استان اصفهان، سپنتا حاکم زاده از استان گیلان و محمدمسعود ممیوند از استان لرستان هستند.

محمدتوفیق پوزش نایب قهرمان بابلسری سال گذشته وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا و حسین رمضان نژاد قائمشهری از استان مازندران، مسعود نصرتی از استان اردبیل، حسن عمادی از استان فارس، علیرضا عباس‌پور از استان فارس، مجتبی موسویان از استان خوزستان، علی زیدی از استان خوزستان، پوریا اسکندرزاده از استان تهران و علیرضا اسفندیاری از استان البرز هم ۹ وزنه‌بردار گروه دوم هستند که از دوم تا هشتم تیرماه در اردوی تیم ملی نوجوانان خواهند بود.

گفتنی است، علی قربان نژاد مربی خوب ساروی یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان است.

همچنین مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان آسیا، اواسط مهرماه به میزبانی کره شمالی برگزار می‌شود.
 


انتهای پیام/آ


فراخوان وزنه برداران مازندران به اردوی تیم ملی نوجوانان

برچسب ها: وزارت ورزش ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.