قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام قطعی است

هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه روز گذشته خود بحث برگزار نشدن دیدار سوپرجام به دلیل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی را مصوب کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال پرسپولیس تهران در فصل گذشته توانست قهرمان رقابت های  لیگ برتر و جام حذفی شود تا از این طریق برگزاری سوپرجام فوتبال ایران در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

پیش از انجام شدن دیدار فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و داماش گیلانیان سعید فتاحی، مدیر تعلیق شده مسابقات سازمان لیگ در گفتگویی از برگزاری دیدار سوپرجام در تاریخ ۴ مرداد خبر داده بود، اما در همان زمان اعلام کرد با توجه به اینکه برگزاری دیدار سوپرجام در صورت دبل یک تیم در کسب قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی در آئین نامه مسابقات سازمان لیگ پیش بینی نشده است به همین دلیل اگر پرسپولیس قهرمانی جام حذفی را هم کسب کند، باید هیئت رئیسه این سازمان درباره برگزاری بازی سوپرجام تصمیم بگیرد.

اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ هم در جلسه روز گذشته خود به این جمع بندی رسیدند که از این به بعد دیدار سوپرجام در صورت قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی برگزار نشود و کاپ سوپرجام هم به همین تیم تحویل داده بشود.

یک منبع آگاه با تائید این مطلب بیان کرد برگزار نشدن بازی سوپرجام در فصل جاری دلایل مختلفی هم دارد که این دلایل به زودی از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

با این تفاسیر پرسپولیس برنده و قهرمان سوپرجام فوتبال ایران می‌شود تا تیم برانکو به هفتمین جام خود در طول سال‌های اخیر دست یابد.


بیشتر بخوانید:

بهاروند: هیئت رئیسه فردا درباره سوپرجام تصمیم گیری می‌کند/ کار سختی برای شروع لیگ داریم/ برگزاری مسابقات کار جمعی است

پروفسور به کرواسی برگشت

خوش آمدگویی خبرنگار سعودی به سرمربی پرسپولیس


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
مثل اینکه آسونه پس شما هم سال آینده با خودتان بازی کنید و جام را بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
ولی در حسرت جام قهرمانان آسیا همیشه هستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
مگه تیمی هم از ایران قهرمان جام قهرمانان آسیا شده؟ محض اطلاع میگم جام قهرمانان آسیا با مسابقات چهارجانبه امجدیه فرق میکنه
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۶:۱۴ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
بنظرم لیگ فصل بعدم تعطیل کنید جامم بدید به تیم حکومتی اینجوری بهتره نیست دیگه تیما هزینه نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
لیگو تعطیلشم بکنند بازم استقلال و سپاهان و تراکتور با پولی که معلوم نیست از کجا میاد که تمومی نداره هزینه میکنند در ضمن پرسپولیس اگر حکومتی بود مربیشو نگه میداشت مثل تیمای شمام چندین میلیون دلار پول به دو مربی همزمان نمیداد
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۵:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
واقعا دارن مردم رو از پرسپولیس متنفر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
لطف کن شما خودتو به همه مردم جمع نبند در ضمن اگه استقلال ميتونه سال دیگه قهرمان هر دو جام بشه تا جام سومم بدند بهش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
وضعيت خوشايندي نيست ، نمايندگان مجلس به وضعيت فوتبال و فدراسيون فوتبال رسيدگي كنند در اين سه سال اخير هر قهرماني كه علاقه داشتن به پرسپوليس هديه دادن
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۴:۰۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
برای سطح درک و منطق مردمم نگرانم .
خب وقتی پرسپولیس دو تا جام رو برده دیگه جام در جام معنی نداره قهرمان اونم میشه.
با یه نگاه به بازیها و با این همه ناداوری خداوکیلی این تیم شاه کاره---- البته استقلال هم اگر درگیر حواشی نمیشد خوب بود امسال--- تراکتور سازی هم همینطور تیم خوبی بود---تیم زدو بند همون تیمیه که نه اخلاق می شناسه نه بازی تو بازی با پرسپولیسم هم جز حملات وحشیانه چیزی ندیدیم ازشون همه هم می دونن پنالتی هم براشون درآوردن خدا نزاشت گل بشه. ای کاش یاد می گرفتیم تیم قهرمان یعنی چی . بازی جوانمردانه چیه و .... زنده باد پرسپولیس، زنده باد استقلال و تیم هایی که با وجود ناداوری تونستن تو اول جدول بمونن.
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۴۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
البته اگه بعضیها به دادگاه بین المللی شکایت نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
به نظر من از همین الان جام های 3 سال آینده برتر و کمتر وحذفی و چهارگانه و ......اهدا کنین به تیمتون وخلاص...فوقشم اگه کسی معترض بود یه بازی تشریفاتی با چموشک نوشهر و لواشک بهشهر و پوشک قائمشهر و موشک اسلامشهر برگزار کنین و داور هم توجیه بشه بازی رو دربیاره..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
ديگه فدراسيون فوتبال داره اذیت می کنه ، به نظرم شخص رئيس جمهور بايد به مساله جام دادن به پرسپوليس ورود كنند ، بقيه تيم هاي ليگ متضرر ميشوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۸
یه تیم یعنی باخودش بازی کنه و قهرمان بشه

هههههههههههه
آخرین اخبار