انتخابات ریاست هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه برگزار شد

علیرضا قهرمانی با ۸ رای رئیس جدید هیئت وزنه برداری کرمانشاه شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالی که انتخابات فدراسیون وزنه برداری کشورمان به زودی برگزار خواهد شد، تکلیف ۳۰ تن از روسای هیئت‌های استانی تا امروز مشخص شده و در مجمع انتخاباتی از ۴۴ رای که از آن‌ها رئیس فدراسیون وزنه برداری انتخاب می‌شود، ۳۱ رای مربوط به روسای هیئت‌های استانی است.

امروز و با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت استان کرمانشاه، علیرضا قهرمانی و بابک سلیمی (رئیس سابق این هیئت) به عنوان ۲ نامزد نهایی در این انتخابات شرکت کردند. تا در نهایت قهرمانی با ۸ رای و یک رای بیشتر از سلیمی به عنوان رئیس جدید این هیئت معرفی شود.

انتخابات ریاست  هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه برگزار شد

انتخابات این هیئت استانی پیش از این با حاشیه‌های فراوانی همراه بود و سلیمی انتقاد‌های بسیاری را از فدراسیون وزنه برداری مطرح کرده بود. پس از کنار رفتن سلیمی، تاکنون ۲ نفر با حکم سرپرستی این هیئت را اداره می‌کردند و حالا با برگزرای این انتخابات، تکلیف تمامی روسای ۳۱ هیئت استانی مشخص شده است.

از طرفی تمامی ۹ نامزد انتخابات فدارسیون وزنه برداری تایید صلاحیت شده اند و حالا همه برای برگزاری انتخابات سرنوشت ساز این فدراسیون لحظه شماری می‌کنند.

طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون وزنه برداری نیمه اول تیر ماه سال جاری و در فاصله یک سال پیش از المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ابقا شد

صلاحیت نهمین کاندید انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری تایید شد

یوسفی: در حضور بهترین‌های جهان قهرمان شدیم/ سال بعد طلا می‌گیرم


انتهای پیام/

قهرمانی رئیس هیئت وزنه برداری استان کرمانشاه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار