قاچاقچیان در کردستان به پرداخت بیش از ۱۰۳ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: طی ۲ ماه فروردین و اردیبهشت امسال قاچاقچیان دستگیر شده به همراه کالاهای قاچاق ضبط شده به پرداخت ۱۰۳ میلیارد و ۸۳۴ میلیون و ۲۸۱ هزار ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شدند.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،علی خداویسی گفت: بر اساس احکام صادره در تعزیرات حکومتی استان کردستان، ۶۶ میلیارد و ۹۹۹ میلیون و ۲۱۴ هزار ریال از این میزان جریمه مربوط به اردیبهشت ماه گذشته بوده است.

وی افزود: در اردیبهشت ماه گذشته در مجموع ۴۱۳ پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد که برای ۳۸۰ پرونده حکم محکومیت صادر شد، ۲۴ پرونده رای برائت گرفتند و ۹ پرونده شامل موارد دیگری بوده است.

خداویسی با اشاره به اینکه در فروردین امسال نیز ۳۶ میلیارد و ۸۳۵ میلیون و ۶۶ هزار ریال رای جریمه نقدی محکومیت برای مرتکبین به قاچاق صادر شد، افزود: از ۲۲۹ پرونده وارده به تعزیرات حکومتی کردستان در این ماه، ۱۵۱ پرونده رای محکومیت گرفته و ۱۱ پرونده نیز رای بر برائت دریافت کردند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان یادآور شد: سوخت، سیگار، انواع پارچه، چای، گوشی تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی برخی از بیشترین اقلام کالای قاچاق کشف شده در این استان طی مدت یاد شده را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.