نیروی انتظامی به سمت اجتماعی شدن پیش می‌رود/ ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از اقدامات پلیس

فرمانده ناجا، گفت: تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های پلیس به سمت اجتماعی محور شدن پیش برود و در این راستا نیز از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقاء امنیت استفاده خواهیم کرد.

نیروی انتظامی به سمت اجتماعی شدن پیش می‌رود/ ابراز رضایت رهبر معظم انقلاب از اقدامات پلیس به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار حسین اشتری در دیدار با آیت الله مصطفی علما نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اظهار داشت: نیروی انتظامی تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته تا بر اساس تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رهنمود‌های ایشان، برنامه‌های خود را عملیاتی کند.

وی تصریح کرد: در دیداری که اخیرا با رهبر فرزانه انقلاب داشتیم، معظم له فرمودند باید به تراز پلیس جمهوری اسلامی برسیم که برای این کار مقدماتی را لازم است طی کنیم هرچند خوشبختانه قدم‌های خوبی نیز در این راستا برداشته شده است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور گفت: یکی از راه‌های رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی داشتن نیرو‌های متخصص، توانمند و متعهد است که برای این کار از طریق مرکز گزینش ناجا اقدامات لازم در حال انجام گرفتن است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ماموریت‌های پلیس در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: با وجود حجم بالای مامویت ها، رهبر معظم انقلاب بر برخورد با رافت و مهربانی با مردم تاکید کرده اند که این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات اجتماعی زیادی که طی سال‌های اخیر شاهد آن بوده ایم، نیروی انتظامی توانست وظایف خود را به خوبی انجام داده و رضایتمندی اکثر مردم را جلب کند.

فرمانده ناجا به مطالبات رهبر معظم انقلاب از پلیس اشاره و بیان کرد: معظم له همچنین از اقدامات صورت گرفته توسط پلیس نیز ابراز رضایت کرده و آن را قابل تقدیر دانستند.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور، گفت: تلاش می‌کنیم برنامه‌های پلیس به سمت اجتماعی محور شدن پیش برود که در این راستا از ظرفیت‌های مردمی برای ارتقاء امنیت استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به تغییر و تحولات صورت گرفته در فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: سردار امان الهی در مدت ۵ سال حضور خود توانست اقدامات بسیار خوبی در راستای امنیت آفرینی انجام و این استان را به یکی از استان‌های امن کشور تبدیل کند.

سردار اشتری در پایان سردار "علی اکبر جاویدان" فرمانده جدید استان را یکی از فرماندهان لایق و با درایت نیروی انتظامی معرفی کرد.

انتهای  پیام/ز


 

یکی از راه‌های رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی داشتن نیرو‌های متخصص است 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار