رضا گل محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه امروز (یک شنبه) خود با مسئولان فدراسیون فوتبال درباره بررسی مجدد صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان تهران بیان کرد: این جلسه با حضور من، مهدی تاج، ابراهیم شکوری، عبدالکاظم طالقانی (رئیس، سرپرست دبیرکل و رئیس کمیته امور استان های فدراسیون فوتبال) و حسین آل اسحاق (کارشناس کمیته تعیین صلاحیت نامزدهای انتخابات هیئت فوتبال) برگزار و درباره مبانی اختلاف های ایجاد شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت که بخش زیادی از این اختلاف ها رد شد. قرار است فردا جلسه‌ای با حضور شکوری، طالقانی و کاشانی (نماینده وزارت ورزش و جوانان) درباره بررسی مجدد صلاحیت کاندیدها برگزار شود و در نهایت اسامی نهایی تائید شده به حراست وزارت ورزش ارسال شود.

او افزود: در جلسه فردا پرونده متقاضیانی که به  رد صلاحیت خود اعتراض داشتند، بار دیگر بررسی می شود تا تمام افرادی که حق دارند در انتخابات شرکت کنند، بتوانند این کار را انجام بدهند.

او درباره اینکه شنیده می شود علی اصغر زرگر، مدیرکل اداره ورزش و جوانان شهر تهران با ارسال نامه ای به اداره کل ورزش و جوانان درخواست کرده خودش به همراه 4 کارمند این اداره به نام های علی ایلکا، حسین خبیری، حسین صالح و جعفر زرنگار از ارائه مدرک عدم سوء پیشینه معاف شوند، اظهار داشت: این افراد یک بار گواهی عدم سوء پیشینه خود را به اداره کل استان ارائه کرده اند و این گواهی در مرجع رسیدگی به صلاحیت ها مورد قبول قرار گرفته است. در نهایت قرار شد هیچ یک از افراد به دلیل نداشتن سوء پیشینه رد صلاحیت نشوند بلکه ابتدا این گواهی برای آنها تقاضا شود و اگر کسی در ادامه در فرآیند دریافت سوء پیشینه دچار مشکل شد، آن فرد از حضور در انتخابات حذف شود.

گل محمدی درباره اینکه آیا اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از انتخاب علی اصغر زرگر یا کارمندان ادراه کل ورزش و جوانان شهر تهران در انتخابات هیئت فوتبال حمایت می کند یا خیر، گفت: من حمایت اداره کل از هر فردی  را تکذیب می کنم و به هیچ عنوان از کاندید خاصی حمایت نمی کنم. اگر من روی گزینه خاصی نظر داشتم که تنها برای حضور همان یک نفر در انتخابات تلاش می کردم نه تمام افرادی که رد صلاحیت شده اند.

او افزود: با فدراسیون فوتبال روی مواردی مانند سابقه مدیریتی و شرط سنی اختلاف نظر داشتیم و در صحبتی که با مسئولان فدراسیون انجام دادیم این اختلاف ها از بین رفت.به صورت مثال درباره یکی از کاندیدها درحالی که ما به عنوان مرجع تشخیص دهنده به این جمعد بندی رسیده بودیم که سابقه مدیریتی او حدود 20 سال است صحبت هایی شده بود که او سابقه 5 ساله مدیریتی دارد یا اینکه سن یکی دیگر از کاندیدها 35 سال است که اینگونه نبود. در کل با صحبت هایی که انجام دادیم اختلاف نظرهایی که درباره تعاریف سابقه کاندیدها وجود داشت حل شد تا با فراهم شدن شرایط زمینه حضور تعداد بیشتری از کاندیدها در انتخابات فراهم شود.

مدیر کل ورزش و جوانان تهران تصریح کرد: باز هم تاکید می کنم از هیچ گزینه ای حمایت نمی کنیم  بلکه گزینه ما فردی است که خانواده فوتبال تهران روی او نظر مثبتی داشته باشند. اگر این خانواده روی انتخاب حبیب الله شیرازی به جمع بندی برسد، صددرصد از انتخاب مجمع حمایت می کنیم. همیشه اعتقاد دارم نباید به بحث مهندسی انتخابات دامن بزنیم تا تمایل افراد برای حضور در این عرصه کم شود.


بیشتر بخوانید: گل محمدی: در اجرای اساسنامه فدراسیون فوتبال موارد متناقض زیاد است


انتهای پیام/

اظهارات گل محمدی درباره جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار