وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تاکید بر داخلی سازی قطعات و محدودیت واردات/ خودروسازان مکلف به انجام تعهدات خود هستند

رحمانی گفت: هیچ مماشاتی برای حمایت از حقوق مردم نداریم و خودروسازان مکلفند که به تعهدات خود جامه عمل بپوشانند.

تاکید بر داخلی سازی قطعات خودرو و محدود کردن واردات / خودروسازان مکلف به انجام تعهدات خود هستندبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شاتا، رضا رحمانی پس از جلسه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هیچ مماشاتی برای حمایت از حقوق مردم نداریم و در همین راستا تمامی خودروسازان مکلف هستند که به تعهدات خود در مقابل خریداران جامه عمل بپوشانند.

وی ادامه داد: سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان وظیفه دارد که این موضوعات را به طور جد پیگیری کند و هر جا کوتاهی انجام شد، اعلام کند.


بیشتر بخوانید: ابعاد مثبت بخش صنعت باید به عموم مردم معرفی شود


وزیر صنعت، معدن و تجارت تأمین کالا‌های اساسی و ارز مربوط به این کالا‌ها را عمدتاً بر عهده وزارت جهاد کشاورزی و در حیطه آن وزارتخانه دانست و گفت: البته در قالب ستاد تنظیم بازار هماهنگی کاملی با وزارت جهاد کشاورزی داریم و جلسات هفتگی در این راستا برگزار می‌شود و تاکنون وزارت جهاد کشاورزی این گونه اختیارات خود را به جایی واگذار نکرده است.

وی با اعلام اینکه از نظر تأمین و ورود کالا‌ها مشکلی نداریم، بیان کرد: بر اساس آخرین گزارش جهاد کشاورزی، ورود کالا‌های اساسی در دو ماه و نیم اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال افزایشی بود که این نشان می‌دهد توانستیم کالا‌های مورد نیاز خود را برای کنترل بازار تامین کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص جلسه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس نیز گفت: در این جلسه روی تعمیق ساخت داخل، خودکفایی، داخلی سازی قطعات و محدود کردن واردات قطعاتی که در داخل تولید می‌شود، بحث و تبادل نظر شد و حوزه صادرات و معادن را نیز مورد بررسی قرار دادیم.

انتهای پیام/

هیچ مماشاتی برای حمایت از حقوق مردم نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار