بسته اخبار حوادث امروز ۲۷ خرداد ماه ۹۸

دستگیری متهم به اتلاف یک قلاده خرس در سواد کوه/کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر در رامسر/دستگیری ۲ سارق در عباس آباد

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۲۷ خرداد ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری متهم به اتلاف یک قلاده خرس در سواد کوه/کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر در رامسر/دستگیری ۲ سارق در عباس آبادبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۲۷ خرداد ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.
 

دستگیری متهم به اتلاف یک قلاده خرس در سواد کوه

 

رسول محمدی دادستان عمومی و انقلاب سوادکوه از دستگیری متهم به اتلاف یک قلاده توله خرس در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده قضایی برای ضاربان این توله خرس در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه تشکیل و با پیگیری عوامل انتظامی یکی از متهمین شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: پرونده متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در یکی از شعبات دادسرای عمومی و انقلاب سوادکوه در حال رسیدگی است.

 

دستگیری ۲۳ نفر از اعضای شرکت هرمی در عباس آباد

 

بهزاد پارسادادستان عمومی و انقلاب شهرستان عباس آباد گفت: پیرو تماس تلفنی مامورین انتظامی مبنی بر فعالیت یک گروه شرکت‌های هرمی در سطح شهرستان، دستورات قضایی برای پیگیری موضوع صادر شد.
 

جلب و تفهیم اتهام ۵ عضو شورای شهر بهشهر

 
حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه ارائه نظر شخصی و دخالت‌های بی جهت در اداره امور شهری و اعمال رفتار خلاف توسط اعضای شورا، نارضایتی شهروندان را در پی داشته است، گفت: شهروندان به تبع این موضوع در جهت احقاق یا تضییع حقوق خویش، موضوع را به مدعی العموم گزارش کرده و خواستار اقدام عاجل قانونی برای حل این معضل بسیار مهم شدند.
 

کشف ۵ کیلوگرم موادمخدر در رامسر

سرهنگ علی قیصری فرمانده انتظامی رامسر از کشف ۵ کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر تریاک در شهرستان رامسر توسط عاملی افیونی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های میدانی، موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ قیصری گفت: پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با مرجع قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی این سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، افزود:مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان مهمترین عامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در خاتمه از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

کشف ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از یک عامل افیونی در بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری یک عامل افیونی و کشف ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی  افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی میدانی، موفق به شناسایی این قاچاقچی مواد مخدر شدند.

سرهنگ جعفری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی متهم را دستگیر و در بازرسی از محل سکونت وی ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

 

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق و مخابرات در عباس آباد

 

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان "عباس آباد" از دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق و مخابرات در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی ۲ فردی را که اقدام به سرقت کابل و سیم برق در این شهرستان می‌کردند، شناسایی کردند.

سرهنگ عبدی گفت: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آنان مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه و همچنین ۲۰۰ مترکابل برق و ۱۲۰ مترسیم برق هوایی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند و موضوع در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/آ

برچسب ها: حادثه ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار