نتایج نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد؛

بخت ترامپ برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ از دموکرات‌ها کمتر است

نتایج نظرسنجی‌ها حاکی از بخت بالای ۵ نامزد دموکرات برای شکست دادن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ است.

نظرسنجی: بخت ترامپ برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ از ۵ نامزد دموکرات هم کمتر استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، نتایج نظرسنجی شبکه فاکس نیوز نشان می‌دهد بخت پنج نامزد دموکرات برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا به مراتب بیشتر از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه است.

بر اساس نظرسنجی فاکس نیوز که روز گذشته [یکشنبه] منتشر شد جو بایدن، نامزد حزب دموکرات و معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا با اختلاف ۱۰ امتیاز از ترامپ پیشی گرفته است. طبق این نظرسنجی بایدن با ۴۹ درصد آراء از ترامپ با ۳۹ درصد آراء جلو است.

این نظر سنجی نشان داد حتی برنی سندرز، سناتور ورمونت و نامزد دموکرات‌ها نیز با ۴۹ درصد آراء بخت بیشتری نسبت به ترامپ برای پیروزی در انتخابات دارد.

در بخش دیگری از این نظرسنجی آمده است، الیزابت وارن، سناتور دموکرات ماساچوست، کاملا هریس، سناتور دموکرات کالیفرنیا و پیت بودجج، شهردار ساوت بند و نامزد حزب دموکرات به ترتیب با اختلاف دو و یک امتیازی از ترامپ پیشی گرفته و بخت بالاتری برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ دارند.

فاکس نیوز همچنین در نظرسنجی اولیه در خصوص بخت نامزد‌های دموکرات برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۰ اعلام کرد بایدن با ۳۲ درصد، سندرز با ۱۳ درصد و وارن با ۹ درصد به ترتیب سه نامزد دموکرات با بالاترین شانس پیروزی در انتخابات هستند. بخت هریس و بودجج در این نظرسنجی ۸ درصد بود.

این نظرسنجی در تاریخ ۹ تا ۱۲ ژوئن با حاشیه خطای ۳ درصد انجام شده است.

فاکس نیوز در حالی چنین نظرسنجی را برگزار و نتایج آن را منتشر کرده است که یکی از شبکه‌های محبوب دونالد ترامپ محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار