توسعه توریسم ورزشی هدف اصلی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: توسعه توریسم ورزشی، هدف اصلی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال جهان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در جلسه بررسی طرح های سرمایه گذاری گفت: توسعه توریسم ورزشی و توجه به سرمایه گذاری بیشتر در این حوزه هدف اصلی مسابقات لیگ ملت های والیبال جهان است.

وی افزود: حضور بازیکنان مطرح والیبال جهان از کشورهای مختلف اروپایی و اقیانوسیه در اردبیل می تواند قابلیت بالقوه ای برای معرفی استان اردبیل در سطح بین المللی باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان داشت: فعالان حوزه گردشگری و رسانه ها به ویژه فعالان فضای مجازی باید بیشترین بهره را از این مسابقات ببرند و استان اردبیل را از زبان چهره های شاخص ورزشی در این مسابقات معرفی نمایند.

فلاحی تاکید کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان حمایت ویژه ای از طرح های سرمایه گذاری در حوزه توریسم ورزشی انجام می دهد که در این خصوص برنامه های لازم برای معرفی استان اردبیل به عنوان استان پیست های اسکی در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به ورزش های زمستانی در استان، افزود: در نظر داریم تا با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان میزبان یکی از مسابقات ورزشی زمستانی در سطح بین المللی در استان اردبیل باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: پخش این مسابقات از طریق رسانه‌ها و تلویزیون ۲۰ کشور به طور زنده و تماشای این مسابقات توسط بیش از یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون نفر ظرفیت بسیار خوبی برای معرفی استان اردبیل است.

انتهای پیام/ع

توسعه توریسم ورزشی در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.