رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:

کیفر خواست عوامل شهادت مأموران دریابانی میناب صادر شد/ پرونده به صورت ویژه رسیدگی می شود

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور کیفرخواست عوامل شهادت مأموران دریابانی میناب خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:کیفرخواست عوامل شهادت مأموران دریابانی میناب صادر شد.

وی افزود: در نتیجه رسیدگی ویژه به پرونده شهادت دو تن از مأموران دریابانی شهرستان میناب ؛ پس از تکمیل روند تحقیقات ، کیفرخواست متهمین در کمتر از سه روز صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان هرمزگان ارجاع شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:پس از شناسایی و دستگیری سه تن از عوامل شهادت مأموران دریابانی شهرستان میناب ، تحقیقات این پرونده، با سرعت و دقت لازم و به صورت ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان میناب انجام و کیفرخواست متهمین در کمتر از سه روز صادر شد.

علی صالحی افزود:به علت اهمیت موضوع و مطالبه افکار عمومی ، با ارجاع پرونده به دادگاه کیفری یک استان هرمزگان ، ادامه روند قضایی و رسیدگی به اتهامات هر یک از متهمین نیز در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

دو تن از مأموران دریابانی شهرستان میناب به نام های حسن کریمی و سجاد افراسیابی در جریان درگیری با قاچاقچیان کالا و ارز در شهرستان میناب به درجه رفیع شهادت نائل شدند .
انتهای پیام/ر


ارجاع پرونده  عوامل شهادت مأموران دریابانی میناب به دادگاه کیفری یک هرمزگان

برچسب ها: دادستانی ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.