کواکبیان در تذکر شفاهی:

دولت انگلستان حیثیت خود را با پیروی از آمریکا به باد می‌دهد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: دولت انگلستان نباید حیثیت خود را با پیروی از آمریکا به باد دهد.

دولت انگلستان حیثیت خود را با پیروی از آمریکا به باد می‌دهدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس در صحن علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه، ۲۷ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با بیان اینکه دولت انگلستان حیثیت خود را با پیروی از آمریکا به باد می‌دهد، گفت: انگلستان انگشت اتهام را به سمت ایران گرفته و می‌گوید که نفتکش‌ها را ایران به آتش کشیده است.

وی افزود: به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و انگلستان تأکید می‌کنم که مردم ایران حواسشان به موضع‌گیری‌های شماست و به طور قطع مخالفان روابط دیپلماتیک در منطقه همزمان با ملاقات نخست وزیر ژاپن با مقام معظم رهبری این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سایت‌هایی که به اشتباه گفتند ما در جشن تولد ملکه انگلیس و یا افراطی انگلیس حضور داشتیم، باید تقوا را بیشتر رعایت کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تبریک پیروزی بلندقامتان والیبالیست خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در مورد فدراسیون فوتبال بحث‌هایی وجود دارد و همچنین انتظار می‌رود مشکلات دو تیم پرسپولیس و استقلال را حل کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
درخشيده خوشبين
۱۹:۰۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
مگر حيثيت دارد كه بخواهد بباد بدهد؟ لطفا توضيح بدهيد.
آخرین اخبار