افتتاح چهارمین فرهنگسرای کرمانشاه با نام "میرجلال الدین کزازی"

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : هفته ابتدایی تیر ماه چهارمین فرهنگسرای کرمانشاه با نام "میرجلال الدین کزازی" افتتاح خواهد شد.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهدی عبدالمالکی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت : طبق برنامه ریزی انجام شده در این مدت سه فرهنگسرای کرمانشاه در ۶۷ سرفصل آموزشی حوزه‌های مختلف اجرای برنامه دارند.

وی تاسیس دپارتمان "آموزش فرهنگ شهروندی" را از دیگر برنامه‌های شهرداری برای تابستان امسال خواند و گفت : درکنار بحث آموزش که در این مدت داریم، بدنبال این هستیم تا از فرصت تابستان برای مهارت آموزی جوانان کرمانشاهی در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه همچنین از همکاری با سپاه نبی اکرم (ص) جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناطق حاشیه‌ای شهر خبر داد و گفت: این برنامه‌ها بصورت مستمر هفته‌ای چهار روز در ۱۳ محله حاشیه‌ای شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: راه اندازی پارک بانوان، جوان و سالمند و توجه به مقوله نشاط اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها را نیز در دستورکار قرار دادیم.

به گفته این مسئول در تابستان امسال ۱۵ فضای ورزشی جدید در پارک‌های کرمانشاه راه اندازی می‌شود تا ارائه خدمات رایگان به جوانان داشته باشند.

عبدالمالکی در ادامه از افتتاح چهارمین فرهنگسرای شهر کرمانشاه با عنوان میرجلال الدین کزازی به مناسبت روز فرهنگی کرمانشاه در پنجم تیر ماه خبر داد و گفت: تجلیل از استاد محمدعلی سلطانیان و رونمایی از ارج نامه این استاد تاریخ نگار برنامه دیگر شهرداری کرمانشاه در این روز خواهد بود.

 خلیل جلیلی معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه اجرای ۱۵ برنامه به منظور غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان را از برنامه‌های پیش روی این نهاد برای تابستان امسال دانست و گفت: از آنجا که در بحث زیرساخت‌ها با کمبود‌هایی مواجه هستیم، لذا بیشتر جامعه هدف ما برای اجرای برنامه‌ها دانشجویان هستند.

وی گفت: البته جهاد دانشگاهی کرمانشاه در طول ایام سال مسابقاتی را در بخش دانش آموزی با محوریت استعدادیابی و نخبه پروری انجام می‌دهد.

صادق خدادادی مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه هم بااشاره به آئین نامه تغییر سن جوانی توسط وزارت ورزش و جوانان، گفت: براساس این آئین نامه از این پس سن جوانی از ۱۵ تا ۳۲ سال خواهد بود که با این احتساب در استان کرمانشاه حدود ۵۵۳ هزار جوان داریم.

وی همچنین از وجود ۷۶ زن و ۱۰۶ مرد بالای ۱۰۰ سال در کرمانشاه خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

سه فرهنگسرا در ۶۷ سرفصل آموزشی حوزه‌های مختلف اجرای برنامه دارند

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار