لحظه به لحظه با بورس؛

ریزش یک هزار و ۱۲ واحدی بورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با ریزش ۱۰۱۲.۴۲۲ واحدی به پله ۲۳۷ هزار و ۱۴۸ واحدی رسید.

شاخص بورس سبزپوش شدبه گزارش خبرنگار  بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۹۴۵.۰۲ واحدی به پله ۲۳۹ هزار و ۱۰۵ واحدی رسید.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، شخارک، وپاسار، پترول و ومعادن با روند صعودی و اخابر و شپنا با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس در پایان معاملات ۲۱۵۶ واحد رشد کرد


شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۴۵.۹۸ واحدی به پله ۳ هزار و ۶۴ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۷۶ میلیارد و ۷۷۱ میلیون سهم طی ۴۳ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس در پایان معاملات به پله ۲۳۷ هزار واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با ریزش ۱۰۱۲.۴۲۲ واحدی به پله ۲۳۷ هزار و ۱۴۸ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از ۱۷ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۲۹۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات فارس، اخابر، همراه، شبندر و رمپنا با روند نزولی و فولاد و پارسان با روند صعودی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد ۱۵.۸۶ به پله ۳ هزار و ۳۴ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۷ هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد سهم طی ۱۸۶ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بورس ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار