شافعی گفت: با وجود آنکه سال‌های سال است که سنگ تولید را به سینه می‌زنیم، ولی امروز می‌بینیم تولید کشور کوچک شده است.

تولید کشور کوچک شده است/ اعضای اتاق‌های بازرگانی پولداران بی‌درد نیستندبه گزارش خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران در حاشیه جلسه هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: در حال حاضر کشور با شرایط سختی دست و پنجه نرم می‌کند و موضوع جنگ اقتصادی علیه کشورمان مطرح است، ولی مشکل اساسی و بزرگ ما این است که در حالیکه ما به عنوان فعالان اقتصادی در مقابل تیر‌های دشمن و طرف مقابل سینه سپر می‌کنیم، باید با تیر‌هایی که از پشت بر پیکره اقتصادی کشور وارد می‌شود، چه کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی ایران افزود: در چنین شرایطی، تصمیمات نادرست و عدم توجه به نظرات فعالان اقتصادی کشور همان تیر‌هایی است که از پشت بر پیکر ما وارد می‌شود و باید برای آن فکری کرد.

شافعی تصریح کرد: این یک واقعیت است که ما اپوزیسیون دولت نیستیم و خدای ناکرده نباید چنین تصوری ایجاد شود که ما در مقابل دولت ایستاده‌ایم از همین رو باید فضای تبادل و گفتگو در کشور فراهم شود.

وی با انتقاد از عملیاتی نشدن برنامه‌ها و شعار‌هایی که در حمایت از تولید مطرح می‌شود، گفت: با وجود آنکه سال‌های سال است که سنگ تولید را به سینه می‌زنیم، ولی امروز می‌بینیم تولید کشور کوچک شده است.

رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: متاسفانه مردمی که از مقابل اتاق بازرگانی تهران، اتاق ایران یا اتاق‌های بازرگانی استانی عبور می‌کنند و به این ساختمان نگاه می‌کنند، تصور می‌کنند در این ساختمان‌ها عده‌ای آدم پولدار بی‌درد دور هم جمع شده‌اند درحالیکه واقعا اینطور نیست و باید برای واقعی شدن دیدگاه مردم به اتاق‌های بازرگانی تلاش کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
تولید کننده خودش درگیر قیمتهای بی سابقه و گرانی هست چطور تولید کنند دولت حمایتی نمیکند فقط شعار میدهد
آخرین اخبار