تذکر رسولی به تأخیر در ارائه گزارش درآمد و هزینه ۳ ماهه ۹۸

خزانه‌دار شورای شهر تهران نسبت به تأخیر در ارائه گزارش درآمد و هزینه‌های سال ۹۸ به شهرداری تهران تذکر داد.

کاظمی/تذکر رسولی به تأخیر در ارائه گزارش درآمد و هزینه 3 ماهه 98به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران صبح امروز در آغاز صد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به تأخیر در ارسال گزارش درآمد و هزینه‌های شهرداری در سه ماهه اول سال ۹۸ تذکر داد و گفت: شهرداری تهران نهادی عمومی و غیر دولتی است که به صورت درآمد و هزینه اداره می‌شود.

وی افزود: از آنجا که هزینه اداره شهر توسط شهروندان پرداخت می‌شود لذا باید آن‌ها از نحوه تخصیص منابع و مدیریت امور مالی شهرداری که یکی از حقوق مسلم آنهاست مطلع باشند.

رسولی با تاکید بر اینکه شهرداری باید نسبت به ارسال درآمد و هزینه ماهانه همراه با اظهار نظر برای بهره‌برداری و ارائه گزارش در صحن اقدام کند، گفت: به عنوان خزانه‌دار شورای شهر نسبت به عدم ارسال گزارش از وضعیت درآمد و هزینه‌های شهرداری به صورت ماهانه به خزانه‌داری شورای شهر به شهرداری تذکر می‌دهم.

عضو شورای شهر تهران افزود: سیاست و رویکرد مدیریت جدید شهر تهران روشنگری و شفافیت است و یکی از ابزار‌های این تحقق این سیاست ارائه مستمر گزارش از درآمد و هزینه‌های شهرداری به افکار عمومی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار