ائمه جمعه در خط مقدم جبهه فرهنگی و انقلاب اسلامی

امام جمعه شهرکرد گفت: ائمه جمعه در خط مقدم جبهه فرهنگی و جبهه انقلاب اسلامی قرار دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست مدیران صدا و سیما و ائمه جمعه استان اظهار داشت: ائمه جمعه با انواع چالش‌ها و مشکلاتی در شهرستان‌ها و مناطق خودشان مواجه اند و همچنان خود را در خط مقدم جبهه فرهنگی و جبهه انقلاب اسلامی می‌دانند و متعهدانه دارند تلاش می‌کنند.

وی با انتقاد از برگزاری برخی از کنسرت‌ها در استان، ابتذال را یک خطر عظیم برای انقلاب اسلامی دانست و افزود: برخی گناه را آشکار و مشهود می‌کنند و متأسفانه به راحتی از کنار این قضایا می‌گذرند و بعضی‌ها هم با کمال تأسف تشویق می‌کنند.

ائمه جمعه سایر شهر‌های استان هم با قدردانی از پوشش برنامه‌های فرهنگی و دینی در استان، پیگیری برای راه اندازی شبکه‌های دیجیتال در مناطق مختلف استان را خواستار شدند.

یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری هم در این نشست رسالت رسانه استانی را بیان دغدغه‌های نماینده، ولی فقیه و ائمه جمعه استان دانست و گفت: پوشش کامل شبکه‌های دیجیتال در استان نیازمند راه اندازی ۷۰ فرستنده است که در صورت آماده سازی زیرساخت ها، نصب و راه اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/خ

پوشش کامل شبکه‌های دیجیتال نیازمند راه اندازی ۷۰ فرستنده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.