آمادگی ۲۸۱ مدرسه در طرح اسکان فرهنگیان

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت:۲۸۱ مدرسه استان برای اسکان فرهنگیان در تعطیلات تابستانه امسال تجهیز شد.

 عسگری نیکزاد مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه طرح اسکان تابستانی فرهنگیان از ۲۵ خرداد ماه آغاز شد و تا ۲۵ شهریور ادامه دارد، گفت: ۴۰ پایگاه در استان شبانه‌روزی آماده پذیرش و ارائه خدمات به مسافران فرهنگی هستند.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی آموزش و پرورش مازندران برای تأمین امنیت، بهداشت و رفاه مسافران و گردشگران نوروزی، افزود: ۲۸۱ مدرسه برای ستاد اسکان تجهیز شد .

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۱۱ کلاس ،تابستان امسال میزبان مسافران فرهنگی هستند که در صورت نیاز این تعداد افزایش خواهد یافت افزود:این کلاس‌ها بر اساس امکانات در سه سطح «ویژه»، «الف» و «ب» طبقه‌بندی شدند.

نیکزاد گفت:از این تعداد کلاس‌ها ۲۸۶ کلاس از نوع ویژه، هزار و ۲۱۷ کلاس از نوع الف و ۷۰۸ کلاس از نوع ب است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه در ۱۱ شهر استان مرکز رفاهی دایر است افزود: پلاژ فرهنگیان در ساری، سرا‌های معلم شهرستان‌های گلوگاه، بابلسر، کلاردشت، قائمشهر، بابل، آمل، محمودآباد آماده اسکان مسافران هستند.

وی گفت: در کیفیت بخشی به امکانات مدارس و مراکز رفاهی، ۳ درصد رشد داشتیم، چون کلاس‌های سطح «ج» را که امکانات ضعیفی داشت از اسکان آموزش و پرورش حذف کردیم.

وی افزود:مسافران میتوانند جهت رزو مکان از راه اینترنتی با مراجعه به سایت www.eskan.medu.ir یا با مراجعه حضوری به پایگاه‌های اسکان در شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انت‌ها‌ی پیام /س
 

آماده سازی مدارس مازندران برای اسکان مسافران تابستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار