در جذب سرمایه‌گذار با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم

رییس کمیسیون نظارت و تحول اداری شورای شهر کرج گفت: در جذب سرمایه‌گذار با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم زیرا سرمایه‌گذاران راه‌های متنوعی برای ورود به شهرها پیدا نمی‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین خلیلی اردکانی عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج امروز در نخستین اجلاس روسای کمیسیون‌های گردشگری شورا‌های اسلامی کلانشهر‌های کشور در اصفهان اظهار کرد: تا چند سال دیگر باید بنشینیم و از "بشودها" سخن بگوییم، از چگونه شدن‌ها باید سخن گفت و از ظرفیت‌ها حمایت شود.

وی افزود: باید میان شهر‌های خود ارتباط برقرار کنیم و تجارب خود را با یکدیگر در میان بگذاریم؛ اگر این ارتباط برقرار شده بود بدون هزینه تمام تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذاشتیم.

عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج، ادامه داد: دبیرخانه دائمی در حوزه گردشگری با حمایت جدی شورای کلانشهر‌ها اتفاق خواهد افتاد تا به وسیله آن زمینه تبادل و توافق میان این شهر‌ها ایجاد شود

وی با تاکید بر اینکه ریسک سرمایه‌گذاری در برخی کلانشهر‌ها بالا است، اضافه کرد: در جذب سرمایه‌گذار با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم، زیرا سرمایه‌گذاران راه‌های متنوعی برای ورود به شهر‌ها پیدا نمی‌کنند درحالی که گردشگری مسیر مناسبی است که باید سرمایه‌ها توسط کمیسیون‌های گردشگری به‌سوی آن هدایت شوند.

انتهای پیام/م

 

 اجلاس روسای کمیسیون‌های گردشگری شوراهای اسلامی کلانشهرهای کشور در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.