چهارشنبه ۲۹ خرداد؛

پیش بینی وقوع تندباد با سرعت ۷۰ کیلومتر در اهواز/دما کاهش می یابد

مدیرکل هواشناسی خوزستان پیش بینی کرد، فردا چهارشنبه ۲۹ خرداد وزش تندباد با سرعت حدود ۷۰ کیلومتر بر ساعت در اهواز جولان دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: پیش بینی می‌شود فردا چهارشنبه ۲۹ خردادماه شاهد وزش تندباد در اهواز با سرعت حدود ۷۰ کیلومتر بر ساعت باشیم.

وی افزود: این تند باد از ساعت ۱۰ صبح تا بعداز ظهر روز چهارشنبه پیش بینی می‌شود و اوج آن ۳ تا ۴ ساعت است.

سبزه زاری اظهار داشت: پیش بینی می‌شود این تندباد موجب برخاستن گرد و غبار محلی به ویژه در شهر‌های غرب و جنوب غرب مانند بستان، هویزه، دشت آزادگان، اهواز و حومه، خرمشهر، شادگان و ماهشهر شود.

وی با اشاره به اینکه تا اواخر هفته جاری کاهش دما را در خوزستان را شاهد هستیم بیان کرد: پیش بینی می‌شود روز جمعه و شنبه دمای اهواز به ۴۳ درجه سانتیگراد و در مناطق شمالی و شرقی خوزستان زیر ۴۰ درجه برسد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اذعان داشت: از روز سه شنبه هفته آینده مجدد افزایش دما از ۴۸ درجه به بالا برخی نقاط خوزستان پیش بینی می‌شود.

به گفته محمد سبزه زاری، در ۲۴ ساعت گذشته آغاجاری با دمای ۴۹ درجه سانتیگراد و ایذه با دمای ۲۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین دمای هوا را در خوزستان داشتند. در این مدت حداکثر و حداقل دمای اهواز ۴۷ و ۳۳ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

برچسب ها: مسکن ، راه و شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.