آبرسانی به ۳۹ روستای استان کرمانشاه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه از آبرسانی به ۳۹ روستای استان تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش     گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرامرز شوهانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه از آبرسانی به ۳۹ روستای استان کرمانشاه تا پایان امسال خبر داد و گفت : این اقدام در قالب پروژه آبرسانی مجتمع شادمان صورت خواهد گرفت.

وی گفت : تأمین آب مناطق فوق در گذشته توسط ۳۲ منبع آب شرب روستا‌ها صورت می‌گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه از سال ۹۰ آغاز شده است، ادامه داد: با اتمام این پروژه ۱۳۹۴ خانوار از آب آشامیدنی سالم بهره مند می‌شوند.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه را ۳ میلیارد تومان اعلام و عنوان کرد: این اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در سال ۹۸ تأمین شده است.

شوهانی از اجرای ۹۶ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال و ۳۶ کیلومتر شبکه داخلی روستا در این زمینه خبر داد و گفت: همچنین کار ایجاد ۳۳ باب مخزن با حجم ۳۲ هزار متر مکعب انجام شده و ۱۳۵۰ کنتورگذاری نیز صورت گرفته و کار ۵ ایستگاه پمپاژ نیز به پایان رسیده است.

وی با یادآوری اینکه برای اجرای این طرح تاکنون ۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: تا پایان امسال این پروژه ۱۰۰ درصد تکمیل خواهد شد و به بهره برداری می‌رسد تا در نتیجه آن کار آبرسانی به ۳۹ روستای مذکور صورت گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: این پروژه ۳۹ روستا از روستا‌های دهستان درودفرامان و روستا‌های نزدیک به کمربند شرقی کرمانشاه را در بر می‌گیرد .

 

انتهای پیام/د

پروژه آبرسانی مجتمع شادمان صورت خواهد گرفت

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.