شمس: کادرفنی برای دفاع تیم ملی باید فکری کند/ تیم ملی فوتسال ژاپن بسیار اقتصادی نتیجه می‌گیرد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: سطح بازی‌های فوتسال زیر ۲۰ آسیا در حد قابل قبولی نیست.

شمس: کادر فنی برای دفاع تیم باید فکری کند/ ژاپن بسیار اقتصادی نتیجه می گیرد

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نتایج تیم ملی زیر ۲۰ سال فوتسال کشورمان در بازی‌های قهرمانی آسیا گفت: سطح بازی بازیکنان تیم ملی زیر ۲۰ سال زیاد جالب نیست. در بازی اول که با هنگ کنگ مسابقه داشتیم نیمه اول را خیلی خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم فشار هنگ کنگ روی دروازه ما زیاد شد. دیدیم که در بازی دوم مقابل افغانستان به سختی توانستیم در دقایق پایانی به پیروزی دست پیدا کنیم و در بازی با لبنان هم نباید مسابقه به وقت‌های اضافه می‌رفت. این نتایج زنگ خطر را برای تیم ما به صدا درآورد و مشخص شد که همه تیم‌ها برای قهرمانی در تلاش هستند و ما باید تا آخرین لحظه برای قهرمانی مبارزه کنیم.

شمس درباره این که چه شد لبنان در دقایق پایانی بازی فشارش را روز دروازه ایران زیاد کرد گفت: وقتی لبنان از تایلند ۸ گل دریافت کرد همه ما گفتیم که می‌توانیم به راحتی این تیم را شکست دهیم، اما لبنان در بازی مقابل ایران با دو بار پنج نفره کردن تیم خود توانست دروازه ما را باز کند و من امیدوارم که کادر فنی برای بازی با ژاپن دفاع تیم را به خوبی آنالیز کند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بیان داشت: باید دفاع تیمی را بسیار تمرین کنند ما به جز بازی با لبنان در بازی مقابل افغانستان هم در پاور پلی گل خوردیم و امیدواریم که در بازی با ژاپن باهوش و با تمرکز بالا بازی کنیم.

شمس در ادامه درباره سطح بازی‌ها و هم چنین کیفیت مسابقات این دوره از رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۰ ساله‌ها گفت: فوتسال آسیا رو به رشد است همه تیم‌ها دفاع کردن را خیلی خوب یاد گرفتند و اگر ما می‌خواهیم قهرمان مسابقات شویم بازیکنان تیم باید تلاش خود را بیشتر کنند و با قهرمانی در رقابت‌های زیر ۲۰ سال‌ها ما می‌توانیم قهرمانی خود را با تیم ملی بزرگسالان هم در جام ملت‌ها به رخ حریفان بکشیم.

او ادامه داد: دی ماه تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا که در ترکمنستان برگزار می‌شود شرکت کند، که مقدماتی جام جهانی نیز است و قهرمانی ما در این رقابت‌ها می‌تواند به تیم بزرگسالان ما هم در جام ملت‌ها و همچنین مقدماتی جام جهانی بسیار کمک کند.

حسین شمس در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنان فعلی زیر ۲۰ سال کشورمان کسی می‌تواند در تیم بزرگسالان حضور داشته باشد بیان داشت: به هیچ وجه الان برای این بازیکنان حضور در تیم ملی بزرگسالان بسیار زود است و از الان نباید از این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان استفاده شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره تیم ژاپن تاکید کرد: تیم ژاپن بسیار اقتصادی فوتسال بازی می‌کند و مربی این تیم که اسپانیایی است و تمام تیم‌ها را به خوبی آنالیز می‌کند. ما باید در بازی با ژاپن با هوشیاری و تمرکز بالا بازی کنیم و من امیدوارم که با یک نتجه خوب بتوانیم ژاپن را شکست دهیم و به فینال این رقابت‌ها برسیم.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد تیم افغانستان، اندونزی را شکست می‌دهد و ما باید دوباره در فینال با افغانستان بازی کنیم که می‌تواند یک بازی سخت برای تیم ما باشد.


بیشتر بخوانید

پیام تبریک شیخ سلمان به تیم فوتسال زیر ۲۰ سال ایران

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در مسیر قهرمانی آسیا

ارسال پیام تبریک دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران


انتهای پیام/

صحبت های حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار