طی سال گذشته، بیش از ۵۰ درصد از افرادی که در نظرسنجی‌ها شرکت کرده بودند، اعلام کردند ریاست جمهوری ترامپ را تأیید نمی‌کنند.

نظرسنجی‌ها از موضع سیاسی ضعیف رئیس‌جمهور آمریکا حکایت داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی وکس در گزارشی به سخنان دونالد ترامپ در تجمع انتخاباتی در فلوریدا پرداخت و نوشت ترامپ در حالی در تلاش برای انتخاب مجدد خود در سال ۲۰۲۰ است که به دموکرات‌ها حمله می‌کند و نظرسنجی‌ها از موضع سیاسی ضعیف رئیس جمهور آمریکا حکایت دارد.

نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد دونالد ترامپ دوران ریاست جمهوری خود را با یک موضع ضعیف سیاسی آغاز کرد و با اختلاف کمی در انتخابات به پیروزی رسید و برای پیروزی در انتخابات سال ۲۰۲۰ به همین اختلاف کم نیاز دارد و این در حالی است که محبوبیت او از زمان انتخابات قبلی تاکنون کاهش داشته است.

ترامپ با اختلاف ۲.۱ درصدی در آرای مردمی از هیلاری کلینتون شکست خورد و کلینتون ۴۸.۲ درصد، ترامپ ۴۶.۱ درصد آرای مردمی را از آن خود کرد و در بخش الکترال کالج بود که ترامپ توانست در نهایت کلینتون را شکست دهد و این آرای الکترال کالج را در ایالت‌های ویسکانسین، پنسیلوانیا و میشیگان به دست آورد.

طی سال گذشته، بیش از ۵۰ درصد از افرادی که در نظرسنجی‌ها شرکت کرده بودند به طور مداوم اعلام کردند دوران ریاست جمهوری ترامپ را تأیید نمی‌کنند و میزان محبوبیت او به ۴۰ درصد رسید.

در نظرسنجی‌های انجام شده برای انتخابات سال ۲۰۲۰, او از چندین نامزد حزب دموکرات هم در سطح ملی و هم در ایالت‌هایی که آرای‌شان مشخص نیست، عقب افتاد. با توجه به اولویت ترامپ برای جلب حمایت پایگاه خودش از طریق قطبی گرایی و اختلاف در مقایسه با تلاش برای متحد کردن کشور یا نزدیک شدن به مردمی که از او حمایت نمی‌کنند، این موضوع جای تعجب ندارد.

با این حال، کم و بیش بحث‌هایی در این باره همچنان وجود دارد که ترامپ در سال ۲۰۱۶ چگونه هیلاری کلینتون را شکست داد. نظرسنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد او نامحبوب‌ترین نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تا کنون بوده است. اما کلینتون از این لحاظ در رده دوم قرار گرفت و مشخص شد که افرادی کافی در برخی ایالت‌ها که رأی شان مشخص نیست در نهایت به ترامپ رأی دادند تا کلینتون. این موضوع مهمترین امید ترامپ برای انتخاب مجدد محسوب می‌شود. این امکان وجود دارد که او می‌تواند تا اندازه‌ای به نامزد نهایی دموکرات‌ها حمله کند که رأی دهندگانی کافی به او رأی خواهند داد تا او بتواند بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری به پیروزی برسد.

جو بایدن گفت ترامپ بار دیگر به شیوه حمله به کلینتون روی آورده است و در ارتباط با رسوایی مرتبط با ایمیل او و تأمین مالی پرونده استیل Steele از سوی ستاد انتخاباتی او و استفاده او از واژه "ستمکاران" برای توصیف برخی از حامیان ترامپ، صحبت کرد
البته کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا نیست. با آن که ترامپ همه تلاشش را کرد تا به طور کلی از دموکرات‌ها و رسانه‌ها انتقاد کند، او همچنان از اعتبار شخصی برخوردار نیست. او از جو بایدن و برنی سندرز با واژه‌های "جو خوابالو" و "برنی دیوانه" یاد کرد. او برای پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تلاش برای نابود کردن نامزد دموکرات‌هاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۹ خرداد ۱۳۹۸
مرگ برامریکا
آخرین اخبار